Frankfurtmässan 12-15 mars 2008

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Crypto
Medlem

Frankfurtmässan 12-15 mars 2008

Inlägg av Crypto »

Någon annan här på PB som skall dit i år?
Jag kommer att vara där 12-14 mars.
Användarvisningsbild
precision65
VIP medlem

Inlägg av precision65 »

Jag åker varje år, är där 12-14:e.

AIK!

Fender Precision 1965 – Fender Precision Roger Waters – Hofner President 1965 - Music Man Stingray 5 - Ampeg V4B - Ampeg 412 - Blacstar Unity 250 cab
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

jag hade kunnat bo där nu! Men det ville tydligen inte Det Stora Blåbäret Uppe I Skyn, såd et gör jag inte :roll: Hade faktiskt inte sörjt så mycket över att flytta härifrån, då jag inte trivs alldeles för mycket med mina "kompisar" :roll: Det är ungefär 1 på 10 av mitt umgänge som jag faktiskt tycker är skön :roll: Men att bo i Frankfurt! musikaffärernas gyllene stad, med mässor och affärer lika många som sandkornen i en väääldigt stor sandöken! är Frankfurtmässan lika fet som jag fantiserar om att den är?
Användarvisningsbild
200071
Hedersmedlem

Inlägg av 200071 »

the_great_alfonzo skrev:jag hade kunnat bo där nu! Men det ville tydligen inte Det Stora Blåbäret Uppe I Skyn, såd et gör jag inte :roll: Hade faktiskt inte sörjt så mycket över att flytta härifrån, då jag inte trivs alldeles för mycket med mina "kompisar" :roll: Det är ungefär 1 på 10 av mitt umgänge som jag faktiskt tycker är skön :roll: Men att bo i Frankfurt! musikaffärernas gyllene stad, med mässor och affärer lika många som sandkornen i en väääldigt stor sandöken! är Frankfurtmässan lika fet som jag fantiserar om att den är?
Dina fantasier tror jag inte någon av oss ens vågar bedöma. Men Frankfurtmässan är stor!
Användarvisningsbild
EA
Medlem+

Inlägg av EA »

Jag ska dit i år (och kanske Peter :wink: :D)
Sitter ikväll och kollar på flyg men det känns lite svårt att få ihop det...
Är det nån av er som ska köra ner?
I live and I learn!
Användarvisningsbild
precision65
VIP medlem

Inlägg av precision65 »

Om det är nån som ska ner bara lördag så finns min biljett till förfogande.

AIK!

Fender Precision 1965 – Fender Precision Roger Waters – Hofner President 1965 - Music Man Stingray 5 - Ampeg V4B - Ampeg 412 - Blacstar Unity 250 cab
Skriv svar