motorman skrev:anthax skrev:Kalejdoskop är en fin avslutning efter 3 timmar Jazzradio och 2 timmar Elektroniskt.
Go låt var det!

Tack du med. Min herre har alltså redan passerat P1 åldern och övergått till P2?
Vad jag underar över är om P4 kommer att ändra musikval lagom till att jag och mina jämnåriga pensioneras?
Kommer Iron Maiden år 2040 att vara jämförbart med dagens dansbandsmusik och även spelas på ålderdomshemmet?
Jag har passerat 30 i år och insett kvalitén med att lyssna på P2 (Tack och lov!), framför den satans eländiga skitmusik, (om man får kalla det musik ens?) som vissa envisas med att lyssna på.. (Rix, Mix megapöl, nrj och dylikt. Jag menar vad i helvete är det för senilt folk som står ut med att lyssna på den skiten? Samma låtar timme in och timme ut, och däremellan samma jävla reklamsnuttar om och om igen. Dag efter dag. Samma lika. Och den som har rattar EQ i deras sändningar kan inte ha mycket IQ, för det låter så satans illa av deras hängmatteinställningar!!
P1 går igång 06:00 varje arbetsdag här hemma för morgonens nyheter. man måste hålla sig någorlunda uppdaterad.

Tack och lov för reklamfri radio!
P4 kör vi på "gammelverkstan" på jobbet, då det bara är jag som är revolutionär nog att vilja lyssna på P2, av någon outgrundlig anledning...