Även Pot:ar till dito P-bas.
Gärna till en 76:a....

Köper även vad som helst som passar så länge.
Beställer från GMF imorgon om det inte är någon som har något liggandes.
Det tar emot att slänga på helt ya fräscha rattar....
Har du möjlighet att kolla det kvickt?Diesel skrev:Jag har lite grejor från min squier
tror jag har någon pot liggande..
Geddy_Lee skrev:blackparkas skrev:Har du möjlighet att kolla det kvickt?Diesel skrev:Jag har lite grejor från min squier
tror jag har någon pot liggande..![]()
Glöm inte att Parkas är Telenor-kund.
Han är van att det GÅR fort!
marcbass skrev:Geddy_Lee skrev:blackparkas skrev:Har du möjlighet att kolla det kvickt?Diesel skrev:Jag har lite grejor från min squier
tror jag har någon pot liggande..![]()
Glöm inte att Parkas är Telenor-kund.
Han är van att det GÅR fort!
Enligt den kunnige person jag pratat med så spelar det ingen roll om du köper potar för 50 spänn på GMF eller gräver fram några orginalpotar vad det beträffar ljudet.blackparkas skrev:I första hand så är det kromade begagnade rattar som sökes....
OCH originalpotar från 70-talet...
Det är vad det står på potarna när man öppnar och tittar som är det viktiga, inte (bara) hur dom låter!Geddy_Lee skrev:Enligt den kunnige person jag pratat med så spelar det ingen roll om du köper potar för 50 spänn på GMF eller gräver fram några orginalpotar vad det beträffar ljudet.blackparkas skrev:I första hand så är det kromade begagnade rattar som sökes....
Och utseendet kan man väl knappast skylla på i det här fallet?!
Precis.TDHP skrev:Det är vad det står på potarna när man öppnar och tittar som är det viktiga, inte (bara) hur dom låter!Geddy_Lee skrev:Enligt den kunnige person jag pratat med så spelar det ingen roll om du köper potar för 50 spänn på GMF eller gräver fram några orginalpotar vad det beträffar ljudet.blackparkas skrev:I första hand så är det kromade begagnade rattar som sökes....
Och utseendet kan man väl knappast skylla på i det här fallet?!
Ett gäng?marcbass skrev:Handlar väl om att återställa så gott det går här va Parkas, eller?
Blir dyrt även om det är en 70 talare.
Bara en Original MICK från 70 talet kostar ju ett gäng tusenlappar.
Det går aldrig fort eftersom att jag är 20 mil hemifrån på jobbet nublackparkas skrev:Har du möjlighet att kolla det kvickt?Diesel skrev:Jag har lite grejor från min squier
tror jag har någon pot liggande..
Iofs så kostar de inte många kronor på GMF heller...