Inbyggd A/B-box och strömfördelare...
Skitgrym på alla sätt och vis!! Om jag hade behovet av alla extra funktioner så hade jag köpt en direkt.bassmayhem skrev:
Strömfördelare är väl typ standard, men a/b var fiffigt! Färgglad också:-)bassmayhem skrev:
Markooo skrev:Hmmm, den som är snyggast? Nu blir det svårt...
![]()
Vad var det som du inte gillade med Pitchblack Poly? Inte för att jag har någon användning av polyfonifunktionen men är ju kul att veta ändå.blackparkas skrev:On Topic vill jag tillägga att Pitchblack Poly gilade jag verkligen inte ALLS.
Kör vanliga pitchblack:en i coverbandet och polytune mini i metalbandet.
Har beställt T-Rex Tunemaster som inte släppts än, mest för att det inte är en Korg eller Tc, kul att testa nåt annat.
Markooo skrev:Kör ju enbart fyrsträngat och stämmer ned till C som absolut lägst numera. Polytunen känns inte värd att pröjsa mer för enbart för polyfonins skull. Storleken är rätt så skitsamma då "real estate" inte är ett problem.
Hur mycket tar du för en guldig Pitchblack då förresten?
Taget!blackparkas skrev:Markooo skrev:Kör ju enbart fyrsträngat och stämmer ned till C som absolut lägst numera. Polytunen känns inte värd att pröjsa mer för enbart för polyfonins skull. Storleken är rätt så skitsamma då "real estate" inte är ett problem.
Hur mycket tar du för en guldig Pitchblack då förresten?
Polytune:n är värd att betala mer för för att den funkar!
Så menar jag alltså TC Polytune.
Vanliga PB:n har alltid funkat bra dock!
550 ink frakt för gulden!
Matchar krucifixet!blackparkas skrev:Markooo skrev:Hmmm, den som är snyggast? Nu blir det svårt...
![]()
Fick hem 2 sådana där, trodde jag skulle få silver.
De guldiga lär bli lite luriga att sälja här i Bollnäs...
Hör av dig, det är rätt bra pris på dem vill jag minnas....