[Fixat] Någon i Örebro som har vägen förbi Classe

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Riboe
Medlem

[Fixat] Någon i Örebro som har vägen förbi Classe

Inlägg av Riboe »

Jag skulle behöva hjälp med att hämta ut några småprylar hos Clas Ohlson, Marieberg.
Finns det någon PB:are som kan hjälpa till med detta och skicka eller lämna dem till mig?

(Som gentjänst kan jag t ex hjälpa till med något mindre lödarbete. Jag sitter också inne med en del elektronikkomponenter som motstånd/transistorer/IC, de flesta från 70- till 90-tal)

Edit: Bäst att förtydliga att jag självfallet betalar det varorna kostar, med eller utan gentjänst.
Senast redigerad av Riboe den sön 09 nov 2014, 14:11, redigerad totalt 1 gånger.
masshysteri
Medlem

Re: Någon i Örebro som har vägen förbi Classe

Inlägg av masshysteri »

Förlåt, jag måste verkligen fråga varför du inte kan åka till Classes själv?
Användarvisningsbild
Riboe
Medlem

Re: Någon i Örebro som har vägen förbi Classe

Inlägg av Riboe »

masshysteri skrev:Förlåt, jag måste verkligen fråga varför du inte kan åka till Classes själv?
Jag ville köpa fler 9V AC/DC-adaptrar av samma typ som den jag redan har. Till min förfäran insåg jag att produkten har utgått ur sortimentet (de har idag endast sådana med inställbar spänning). Hur som helst fick jag reda på att det fanns tre st med identiskt beställningsnummer kvar i Örebro.

Igår bytte jag bil och passade därför på att ta en sväng till Örebro.

Tyvärr visade det sig att de tre adaptrarna jag köpte igår inte är identiska med den jag redan hade (köpt 3-4 år sedan). De nya har en klumpigare form men framförallt blir de varma, även utan belastning. Den gamla blir inte varm över huvudtaget även med en 300mA-last ansluten.

För användning hemma vill jag spara elräkning dvs ingen förlustvärme
Jag kan med andra ord tänka mig att sälja en eller två av de nya...
Skriv svar