Jo det är ju det. Kände bara att den passade in på nåt sätt... undrar hur det är med karln?TDHP skrev:Tragiskt...
Bandmedlemmar som super till på gigen
- Svensson
- Forumvärd
Re: Bandmedlemmar som super till på gigen
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Grafen
- Hedersmedlem
Jag är på!bootsy skrev:Med bara könrockscovers?TDHP skrev:Juldagen?Grafen skrev:Vi bokar in ett gig på TDHP:s hojklubb.bootsy skrev:Det får vi göra något åt snart, Ture.Grafen skrev:Den här tråden gör mig sugen på öl.
Stallet är hendekagonalt.
- fieldflower
- Hedersmedlem
Han har väl inte vett kvar att skämmas i det läget, men fyfan för att vara musiker på det giget...Svensson skrev:Jo det är ju det. Kände bara att den passade in på nåt sätt... undrar hur det är med karln?TDHP skrev:Tragiskt...

Medlem i PB50+
- bootsy
- Medlem+++
Jag letar efter CP:n!Grafen skrev:Jag är på!bootsy skrev:Med bara könrockscovers?TDHP skrev:Juldagen?Grafen skrev:Vi bokar in ett gig på TDHP:s hojklubb.bootsy skrev:Det får vi göra något åt snart, Ture.Grafen skrev:Den här tråden gör mig sugen på öl.
Stallet liknar mest ett veteflak.
-
- Medlem+
Det där var nog fan i mig det mest tragiska jag hört och sett !Svensson skrev:https://www.youtube.com/watch?v=E_BwUNmxZv8" onclick="window.open(this.href);return false;
Själv tycker jag det är helt ok att dra en öl eller 2 efter en spelning!
Har iofs druckit under 1 spelning.
fast då på uppmaning av brudparet som var bandets gemensama vänner .
Men man gör som bekant som man själv känner .
Fårfiol -98.
- hitman
- Medlem++
Ja, fyfaan - jag har varit med om en lika pissfull frontman på ett bikergig. Sedan fick undertecknad (spinkig och konflikträdd) rädda honom från dyng-stryk när arrangörerna var förbannade när han trillat av scen och inte kunde fortsätta...fieldflower skrev:Han har väl inte vett kvar att skämmas i det läget, men fyfan för att vara musiker på det giget...Svensson skrev:Jo det är ju det. Kände bara att den passade in på nåt sätt... undrar hur det är med karln?TDHP skrev:Tragiskt...
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
leta inte längre... är här!bootsy skrev:Jag letar efter CP:n!Grafen skrev:Jag är på!bootsy skrev:Med bara könrockscovers?TDHP skrev:Juldagen?Grafen skrev:Vi bokar in ett gig på TDHP:s hojklubb.bootsy skrev:Det får vi göra något åt snart, Ture.Grafen skrev:Den här tråden gör mig sugen på öl.
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
- magnusb
- VIP medlem
Har ett gäng kyrkogigs runt jul, hur räknas nattvarden?
My main reason for not being a jam session kinda guy is that "A Night In Tunesia" usually turns in to "A Week in Tunesia"
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
lite som två glas rioja. Inga konstigheter.magnusb skrev:Har ett gäng kyrkogigs runt jul, hur räknas nattvarden?
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
- magnusb
- VIP medlem
puhTarzan08 skrev:lite som två glas rioja. Inga konstigheter.magnusb skrev:Har ett gäng kyrkogigs runt jul, hur räknas nattvarden?
My main reason for not being a jam session kinda guy is that "A Night In Tunesia" usually turns in to "A Week in Tunesia"