http://www.blocket.se/ostergotland/Yama ... ?ca=14&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Till er basister. Den görs inte längre. Bra pris tycker jag. Skulle köpa den själv om den inte vore så långt borta (Bor i Norrköping). Nathan East verkar vara i ligan med Billy Shean och Victor Wooten fast med jazz och R'n'B.
Yamaha BB N5 Nathan East
- James Bond
- Medlem
Re: Yamaha BB N5 Nathan East
Det har nog försvunnit en nolla där...
-
- Medlem++
Det tror jag inte.James Bond skrev:Det har nog försvunnit en nolla där...
Det ser ut som en modifierad version utav den billiga modellen.
- AlbinH
- VIP medlem
Och jag blir pisseirriterad på nissar som skäms för loggan och skrapar bort den.
IOFS kan ju skrapandet bottna i ett tjugofemöresförsök att bedra den tilltänkte köparen angående modell och därmed tillhörigt värde. Sån är jag själv. Skulle ni se att jag säljer en Fender Jazz från 1960 är det en evig lögn!

IOFS kan ju skrapandet bottna i ett tjugofemöresförsök att bedra den tilltänkte köparen angående modell och därmed tillhörigt värde. Sån är jag själv. Skulle ni se att jag säljer en Fender Jazz från 1960 är det en evig lögn!

Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.