Ska flytta dit nu i mars och skulle vilja bekanta mig med stans musiker, behöver inte vara basister.
Skicka ett mess eller svara i tråden
PS. Hittade bara EN enda musikaffär i stan, finns det ingen mer???
Örnsköldsvik
- Diesel
- Medlem++
- Cuba
- VIP medlem
- mikkejohansson
- Medlem++
- Cuba
- VIP medlem
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
*Host*
Mja, 60.000 är väl att ta i. Det bor väl runt 55.000 tror jag, men siffran stiger varje år så snart är vi tillbaka. =)
Ja vi har bara en musikaffär och hittar man inte det man vill ha där finns det två i Umeå, som är helt ok. 4sound i umeå gillar jag skarpt. Riktigt trevlig personal. Iofs är de trevliga på Östmans här i stan också och lär man känna dem bättre så kan man få trevliga priser lite då och då. =)
Sen om du vill komma i kontakt med musiker kan jag börja med att rekommendera http://www.musikhuset.org En förening som ordnar en hel del spelningar varje år för lokala och inkommande band.
Mja, 60.000 är väl att ta i. Det bor väl runt 55.000 tror jag, men siffran stiger varje år så snart är vi tillbaka. =)
Ja vi har bara en musikaffär och hittar man inte det man vill ha där finns det två i Umeå, som är helt ok. 4sound i umeå gillar jag skarpt. Riktigt trevlig personal. Iofs är de trevliga på Östmans här i stan också och lär man känna dem bättre så kan man få trevliga priser lite då och då. =)
Sen om du vill komma i kontakt med musiker kan jag börja med att rekommendera http://www.musikhuset.org En förening som ordnar en hel del spelningar varje år för lokala och inkommande band.
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
Det tackar vi för! Har haft mycket med dem att göra genom åren och när man fick replokal där -95 var det stort. Fast nu när de ligger i nya lokaler och det är klaustrofobivarning på replokalerna är det inte lika roligt. Har arbetat som ljudtekniker på en hel del arr genom åren och det är alltid lika roligt på musikhuset.B-Å Åhs skrev:Jag var med och startade föreningen Musikhuset i den grå forntiden då jag bodde i Övik.