Grr!
Ytterligare ett tillfälle till pilsnerdrickande och baspratande som går min näsa förbi!
Snyft!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Klopper skrev:Grr!
Ytterligare ett tillfälle till pilsnerdrickande och baspratande som går min näsa förbi!
Snyft!
Va??!! Ska vi inte bara prata öl, utan bas oxå?
De här e bara för mycke
Scudmissil på väg mot Hönö!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Jag ser att vi som bor i Kungälv räknas som norrmen.
O vi som bor i den "andra" skärgården räknas väl som danskar
Intressant intiativ.. hm.. onsdag. Kan funka.
Fast. Jag tycker d nästa d e roligare o prat öl. Bas har jag lirat i 35 år utan att lära mig hur man gör. Som en humla ungefär (lika klumpigt. Inga andra likheter med "humlans flykt" tack). Man kan se mig som basisternas NOS. Gammal men aldrig använd. Fan.. Den ska jag använda när jag skriver min intro (annars klappar väl klopper till mig snart).
Finns det plats för en halgaggig bluesman så ska jag överväga att komma på onsdag.
Fan broder blues, what a spirit! Kan inte vänta att få träffa dig. Jag gillar mäniskor med humör
Så diaboliskt skickligt formulerat Nu måste jag ju bara komma
Lama rabi alardi... Kanon
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Busta B skrev:Låter kul. Får dock bli nästa tillfälle, skall på dendäringa filmfestivalen. Skål!
Planering broder. Planering. För min del blir d dokumentär om Wentus blues band på fre em. O sen samma band feat Clas Yngström å Nef på kvällen.. Se där en bra variant av after work.
"Just because You're paranoid, doesn't mean they're not out to get You"
Jag är ju tvungen att komma. Peter har ju lovat att ta med presenter till mig (får dock betala med 1 öl).
Det skall bli roligt att komma ut. Jag har istort sett varit instängd i min lägenhet i 3månader. Så denna lilla träff ser jag väldigt mycket fram emot
Boom skrev:Jag är ju tvungen att komma. Peter har ju lovat att ta med presenter till mig (får dock betala med 1 öl).
Det skall bli roligt att komma ut. Jag har istort sett varit instängd i min lägenhet i 3månader. Så denna lilla träff ser jag väldigt mycket fram emot
Vi ses då imorgon
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
hosse skrev:jag kan inte ens föreställa mig mängden bristfälliga skämt som kommer att fällas
Nä kan förstå detta. Men så är inte den vitsgenen lika utvecklad i områden med bräckt vatten. Vem har hört talas om Sölvesborgs-vitsen? Någon?
Kålle o grabbarna skulle gå på restaurang. Hovmästaren tittade klentroget på det stora sällskapet och yttrade. "Hur många är herrarna?"
- Kålle: Vi e la en åtta pessoner.
- Hovmästarn: Vi har lite ont om bord ikväll. Jag är rädd att jag inte kan gå i land med en sådan beställning.
- Kålle: Ja de fösstår la jaa. De e ju inte lätt o gå iland, om man inte har gått ombord!
hosse skrev:jag kan inte ens föreställa mig mängden bristfälliga skämt som kommer att fällas
Nä kan förstå detta. Men så är inte den vitsgenen lika utvecklad i områden med bräckt vatten. Vem har hört talas om Sölvesborgs-vitsen? Någon?
Kålle o grabbarna skulle gå på restaurang. Hovmästaren tittade klentroget på det stora sällskapet och yttrade. "Hur många är herrarna?"
- Kålle: Vi e la en åtta pessoner.
- Hovmästarn: Vi har lite ont om bord ikväll. Jag är rädd att jag inte kan gå i land med en sådan beställning.
- Kålle: Ja de fösstår la jaa. De e ju inte lätt o gå iland, om man inte har gått ombord!