Man får bara komma ihåg att till priset tillkommer en auktionsprovision på 15%
Så just nu när budet ligger på 800:- så kommer den att kosta 920:-
Vilket inte är så dyrt ändå.
Jag har aldrig fattat skillnaden mellan Roadster och Blazer, förutom huvudformen. Den roadster jag hade var en supertrevlig bas. En av kanske fem basar jag riktigt saknar av alla de som fått gå pga GAS. Vet inte vad som gjorde det, men den var skön helt enkelt. Resonant och lät guld.
Köp den som kan. Jag har fyllt min kvot.
Chopper skrev:Jag har aldrig fattat skillnaden mellan Roadster och Blazer, förutom huvudformen. Den roadster jag hade var en supertrevlig bas. En av kanske fem basar jag riktigt saknar av alla de som fått gå pga GAS. Vet inte vad som gjorde det, men den var skön helt enkelt. Resonant och lät guld.
Köp den som kan. Jag har fyllt min kvot.
Två skillnader är träslag i kroppen (ask i blazer och lind i roadstar) och stall (lite kraftigare mässing på blazer, roadstar har väl typ vanligt fenderstall?)
Det var då en faslig massa DNA på halsen på den där blazern, kunde de inte ta bort den värsta smörjan i alla fall innan de fotograferar?
Ja...
Jag vill jättegärna ha den
Har ju ingen P-aktig bas med lönnbräda, känner mig naken utan. Får jag bara den här lovar jag (frugan) att aldrig köpa en till bas i hela mitt liv. Om jag inte säljer nåt annat
Sålde nyss barnens Longhorn för att kunna jaga en lönn-P
Men va tusan, det dyker säkert upp fler alternativ om denna går en annan väg.
vallebas skrev:Ja...
Har ju ingen P-aktig bas med lönnbräda, känner mig naken utan. Får jag bara den här lovar jag (frugan) att aldrig köpa en till bas i hela mitt liv. Om jag inte säljer nåt annat
vallebas skrev:Ja...
Grattis till vinsten
Var lite sugen att bjuda på den då jag vet att det är en kanonbas men jag har redan för många basar. En vän har en, kan hända att det är ett speciellt ex men det är i alla fall en fantastisk bas som slår många USA-Fender, resonant och inga deadspots. Härligt att du fick den så billigt!
Va snälla ni är!!
Tack.
Ja, det blir skitkul att hämta ut den.
Nu känner jag mig inte fullt lika naken längre
Låter er veta hur den är efter saneringen