Börjar bli dags för några bilder.

Såld skulle jag vilja ha för den, inklusive hard case.

Mmm, håller helt med dig Lasse, originalstallet är allt lite flimsigt jmf med BadAss.lowfreq skrev:...och klart bättre stall på denna! RB original-stall är ju inte kul alls, IMO.
Din galning, mickarna är ju helt underbara som dom är - men jag kan absolut kolla måtten åt dig. Ska du ha en MEC-preamp också då?blackparkas skrev:Hm... undrar om man får plats med 2 st MEC dubbeljazz i den där?
+10000!lowfreq skrev:Aj då..Rackarns sugen blir man allt!
BB3000S skrev:Din galning, mickarna är ju helt underbara som dom är - men jag kan absolut kolla måtten åt dig. Ska du ha en MEC-preamp också då?blackparkas skrev:Hm... undrar om man får plats med 2 st MEC dubbeljazz i den där?
Phear skrev:MEC TwinJazz är för korpulenta, det kan jag nästan se med brunögat.
Hej Cuba,Cuba skrev:Phear skrev:MEC TwinJazz är för korpulenta, det kan jag nästan se med brunögat.![]()
![]()
![]()
Jag är riktigt sugen på basen! Måste kolla om det finns stålars, för du är väl inte intresserad av en röd American Deluxe Jazz 5a?
Lol, jag är förstås absolut övervägande glad att den är såld, och ett uns av ångest ska ju finnas när man skiljs från en bra bas. Snart mot nya dumheter!strummer skrev:Grattis till köparen, och eventuell beklagan till säljaren:)
Det tror jag absolut, elektroniken är som sagt mycket flexibel. Själv har jag då och då spelat apa med den, medan förra ägaren för det mesta spelade Allan.bassace skrev:Kan man Spela Shoreline på en sådan?