Nu är ju du så besvärlig att du vill ha annan spänning än 9 Volt, Strummer. För alla andra med småbord och "ohungriga" pedaler kan jag rekommendera denna:
Jag har en sån under mitt Mini. Laddbar via USB. Laddare medföljer, men du kan använda telefonladdaren också SAMT köra med laddaren i om det skulle dra tomt. Sen slipper man en massa kabeldragningar och risk för brum...
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Roger Hedin skrev:Nu är ju du så besvärlig att du vill ha annan spänning än 9 Volt, Strummer. För alla andra med småbord och "ohungriga" pedaler kan jag rekommendera denna:
Jag har en sån under mitt Mini. Laddbar via USB. Laddare medföljer, men du kan använda telefonladdaren också SAMT köra med laddaren i om det skulle dra tomt. Sen slipper man en massa kabeldragningar och risk för brum...
Joo den där är fiffig, men ska jag ha både 9 och 18 volt blir det 3 st...
Roger Hedin skrev:Nu är ju du så besvärlig att du vill ha annan spänning än 9 Volt, Strummer. För alla andra med småbord och "ohungriga" pedaler kan jag rekommendera denna:
Joo den där är fiffig, men ska jag ha både 9 och 18 volt blir det 3 st...
...som jag sa. Inte för dig.
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Fördelen, som jag ser det, är att själva adapterklumpen kan sättas fast under mini/nano och så är det bara en kabel som ska bort till schteckdosenleisten istället för att man sätter adaptern i uttaget.
Då är det ju ett givet köp, trodde på nånting kring 5-600 spänn! Ja att fästa den under och bara ha en kabel som dessutom är lite grövre också är ju hur bra som helst. Sån får det bli, tack för tipset! Hade ingen aning om att dessa fanns faktiskt.