Låter för jävla gött hur som....

Rotations-BörjeBullen skrev:Åff kås är det därför!
Rotations-börje måste haft ett finger med i spelet, gör ett nytt försök!
Du får nästan tejpa förstärkaren på baksidan av lådanBBQV skrev:Försvinnande liten förstärkare...
Lådan är egentligen inte värst stor, men lite omaka är de allt!
Fina klassiska prylar
Gudars skymning! Att det kommer låta bra är ju säkerligen en garanti, men meddela gärna sedan ändå. Måttligt nyfiken!
Grattis! Har hört mycket bra om dom,men aldrig provat.
Staplar du TKS-lådorna på höjden när du kör båda? Lär bli en rejält hög rigg.Roger Hedin skrev: Här står iAmp och Streamliner 900 sida vid sida. Två helt olika karaktärer, men båda ack så bra...
Det beror på - ska jag köra "stereo-riggen" står de sida vid sida. När jag kör "för fullt ställ" staplar jag dem. Det blir inte så högt som du tror; de är 78 cm höga, så det blir knappt en och sextio plus stärkare. Bekväm höjd för att skruva om det behövs. Dessutom behöver jag inte dra på så mycket; det hörs ändå så det räcker.Trollis skrev:Staplar du TKS-lådorna på höjden när du kör båda? Lär bli en rejält hög rigg.Roger Hedin skrev: Här står iAmp och Streamliner 900 sida vid sida. Två helt olika karaktärer, men båda ack så bra...
Ynklig och ynklig! Jag vet killar som blivit utslängda för mindre.
Jasså minsann.
BBQV skrev:Yorkville XC808. Förvånansvärt mycket botten! Det finns en skrika som kan leverera en elak diskant, men också en steglös volymratt till den...
Rapp, tight, bra tryck och mycket botten.
Billigt och billigt: buy expensive - cry once!blackparkas skrev:Haha!
Jag är fattig så billigt är ju oftast bäst för min del!
Jag kör ju Ford bl.a....