Det är roligare att göra bytesaffärer än att blanda in pengar så såna affärer går först. Men pengar kan naturligvis blandas in åt vardera hållet om det behövs.
Jag finns i Karlstad men reser mycket i Hälsingland, Dalarna, Örebro, Hallsberg, Motala, Stockholm och Göteborg
Det jag är intresserad av är:
Enkel mixer runt 12 kanaler. behringer el likn
Äldre Fender Bassman låda
Bas Epiphone Thunderbird 5-strängad
Midiklaviatur
Schysst sångmic för studiobruk. Ingen värsting men inte heller det sämsta.
Eller ge mig förslag på bytesaffärer! Jag är intresserad av det mesta!
Jag har satt lite ungefärliga priser på vad jag tycker grejerna kan vara värda, men som vanligt kan detta diskuteras!
5 Peavey Autograph. Kanon EQ för gitarr eller sång. Helt midistyrd.
http://assets.peavey.com/literature/man ... 300958.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
1000:-

8 Bastopp Yamaha B100. Funkar fint. Inbyggd dist! Pris BUD

0010 Alesis QS-7 Funkar fint förutom det vanliga displaytrasslet som gör att det blir knepiga tecken. Tydligen vanligt på dessa syntar 1000:-

0013 Boss ME-6 Inputkontakt kass. Bortlödd men ej ersatt. Effekten funkar bra, men den trasiga kontakten gav ett missljud. Kretskortet är ej skadat. Defekt kontakt finns sparad. Ingen adapter. 200:-

0014 Basförstärkare Peavey Mark 3 combo 15” Black Widow- element, Parametrisk eq, 130W, Inbyggd compressor. Byggd som en stridsvagn! Låter gött! Såld

0016 Högtalarelement som behöver omkonas Celestion GT12B-150

0017 Stereo Chorus Nobels i orginalkartong 250:-

0018 Midiman Smart Sync. Perfekt om man spelar in analogt! Så här funkar/funkade det: http://planetbotch.blogspot.se/2012/04/ ... orked.html" onclick="window.open(this.href);return false; 250:-

0021 Vintagegitarr + förstärkare
Jolana Star V/Futurama. Bra skick. Enda felet är att kåpan över stämskruvsmekaniken är sprucken. Inkl orginalbag + en Novanexstärkare. Tillsammans ger de ett härligt plonkigt 60-tals ljud 2500:-

0022 Femsträngad Bas V&T. Passiv. Nya EBS-strängar. Låter kanonbra faktiskt. Inkl Hardcase. 1000:-

0023 Boss Metal Zone MT-2 450:-

2 monitorer. Element spelade ca 10h 15" med steg 2*300w Pris ? Bud eller byte