PrataBas lilla viktökningstråd!!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++

Re: PrataBas lilla viktökningstråd!!

Inlägg av basmartin »

Nick skrev:Är rädd för minskning. Allt under 70 kg känns jobbigt. Målsättningen är 75 kg, och att kunna behålla den vikten.

Hoppas att det löser sig för dig, och att du kan lyckas stanna på en lämplig vikt. Inte helt kul att väga för lite heller.
Ah, 75 känns rimligt ja. Tränar du någonting? Tror att det är vad som fattas för min del. Är stark i armarna, men kanske inte så stark i resten av kroppen...
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Nej. Helt klart skulle jag må bättre av att träna. Men det är svårt att komma igång.

Nu har jag bestämt mig! Imorgon ska jag börja träna! Håller dig uppdaterad!
Min presentation
marcbass skrev:Vem fan behöver stallmick
Användarvisningsbild
Tarzan08
Medlem++
Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi

Inlägg av Tarzan08 »

Ställde mig på vågen i fredags (för tre dagar sen) och såg att jag äntligen kommit över 70-strecket!
Jag var nere på 65 ett tag, vilket gjorde mig lite orolig. Enda förklaringen som läkarna kom med var "inre stress" vilket nog kan stämma.
Idag klockar jag in på modiga 71.3! (jag är 179cm)
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
Användarvisningsbild
Nick
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Nick »

Grattis! Jag har också 70kg som någon slags gräns. Jag väger helst lite mer, men det är jobbigt när jag väger mindre. Jag är 187.

Hoppas du får fortsätta må bra, och ligga kvar på samma vikt! Eller öka lite om du önskar.
Min presentation
marcbass skrev:Vem fan behöver stallmick
Användarvisningsbild
Tarzan08
Medlem++
Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi

Inlägg av Tarzan08 »

Nick skrev:Grattis! Jag har också 70kg som någon slags gräns. Jag väger helst lite mer, men det är jobbigt när jag väger mindre. Jag är 187.

Hoppas du får fortsätta må bra, och ligga kvar på samma vikt! Eller öka lite om du önskar.
Taxåmycke!

Grejen är att jag lever på öl, fet chark, kaffe och godis. Jag borde ha ökat i både vikt och volym för länge sen.
Jag vill naturligtvis inte bli en tjocksmock, utan har gärna en tämligen atletisk kropp (tränar ICKE!)
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
Användarvisningsbild
Isolit
Medlem

Inlägg av Isolit »

Har man levt ett påvert liv så är det bara till att gifta sig med en madam som lagar god mat och är gentil så stegras ens vikt till oanade dimensioner. Det skall erkännas att denna madam är svårfunnen, det är därför man inte ser så många välgödda.
Skriv svar