Det vinns i nuläget inte en men TVÅ Marshall DBS-system på Blocket. En 7400 o en 7200, bägge med 215 & 412.
FAAAAAAN!
Gillar iof min Hartke men är inte överförtjust i Kustom-lådan. Det var ju en 7400-rigg jag helst ville ha...

Nä, det är ju under all kritik! En fyra fem stycken BÖR man ju ha!TDHP skrev:Ja?
Du har ju bara EN rigg nu, och så kan man ju inte ha det.
Det skulle jag ha vetat om när jag GAV BORT mina 2st 2x15 i case och min 7400-top... Kunde ha sålt dom till dej..hellride skrev:Det är väl ändå för jävla konstigt. I höstas, när jag skulle köpa stärkare då lös de med sin frånvaro. Nu, när jag har köpt, då minsann, då passar det att ploppa upp som svampar i skogen efter några veckors sommarregn.
Det vinns i nuläget inte en men TVÅ Marshall DBS-system på Blocket. En 7400 o en 7200, bägge med 215 & 412.
FAAAAAAN!
Gillar iof min Hartke men är inte överförtjust i Kustom-lådan. Det var ju en 7400-rigg jag helst ville ha...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion