Lödde ny kabel mellan Samson C-Control och hörlursförstärkaren för att få talkback-funtionen att fungera som det var tänkt.

Det markerade ordet ovan förstod jag inte...bjelkeman skrev:Tack!
@Jan Jag har förkärlek för hårdrockare, med eller utan hockeyklubbsguror. Går till och med bra med en strata.
Absolut!bjelkeman skrev:Ser fram emot att se och höra det personligen vid tillfälle!
Visst, det är via Studiefrämjandet. Dock så säger Lennart att kvarteret studion ligger i ska rivas, så det är osäkert om han gör någon mer kurs än den nästa. http://www.studieframjandet.se/Kurs/sto ... 15/316164/" onclick="window.open(this.href);return false;trikloretylen skrev:Visst var det Studiefrämjandet som anordnade den kursen !?
Ivf jag var riktigt sugen på den kursen men det kom massa annat i mellan
Nåja det går säkert fler kurser !
Men vaffaaaaaan!!! Kan ingen låta Lennart vara ifred?!?!? Hur många gånger ska han behöva flytta? =(bjelkeman skrev:Visst, det är via Studiefrämjandet. Dock så säger Lennart att kvarteret studion ligger i ska rivas, så det är osäkert om han gör någon mer kurs än den nästa. http://www.studieframjandet.se/Kurs/sto ... 15/316164/" onclick="window.open(this.href);return false;trikloretylen skrev:Visst var det Studiefrämjandet som anordnade den kursen !?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Det där har varit känt ett tag. Rivningskontrakt. Och det bör Lennart ha vetat redan när han flyttade dit. Jag har haft prylar stackade på Budwheels ett tag nu och det var det första dom informerade om att kåken ska rivas. Det är ett par år dit också av vad jag förstått. Så inget som händer det här året.GandhiMK2 skrev:Men vaffaaaaaan!!! Kan ingen låta Lennart vara ifred?!?!? Hur många gånger ska han behöva flytta? =(bjelkeman skrev:Visst, det är via Studiefrämjandet. Dock så säger Lennart att kvarteret studion ligger i ska rivas, så det är osäkert om han gör någon mer kurs än den nästa. http://www.studieframjandet.se/Kurs/sto ... 15/316164/" onclick="window.open(this.href);return false;trikloretylen skrev:Visst var det Studiefrämjandet som anordnade den kursen !?
SHIT vad märkligt! Jag har också haft prylar på Budwheels och dom har INTE sagt att det ska rivas. Obegripligt.Jan Hellman skrev:Jag har haft prylar stackade på Budwheels ett tag nu och det var det första dom informerade om att kåken ska rivas. Det är ett par år dit också av vad jag förstått. Så inget som händer det här året.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Ingen aning om varför men jag har fått info om det flera gånger. Och dom har redan fixat andra lokaler längre bort på Virkesvägen och letar aktivt efter ytterligare lokaler. Men dom har nog fått definitivt besked om NÄR kåken ska rivas ganska nyligen och fram tills nu mer informerat om att det handlat om ett rivningskontrakt. Men av vad jag förstått är det ett par år kvar. Två. Typ.GandhiMK2 skrev:SHIT vad märkligt! Jag har också haft prylar på Budwheels och dom har INTE sagt att det ska rivas. Obegripligt.Jan Hellman skrev:Jag har haft prylar stackade på Budwheels ett tag nu och det var det första dom informerade om att kåken ska rivas. Det är ett par år dit också av vad jag förstått. Så inget som händer det här året.
Nä. Det är verkligen udda. "Om du tänkt ha din grej här i mer än 32 år så ska du veta att..."Jan Hellman skrev:Ingen aning om varför men jag har fått info om det flera gånger. Och dom har redan fixat andra lokaler längre bort på Virkesvägen och letar aktivt efter ytterligare lokaler. Men dom har nog fått definitivt besked om NÄR kåken ska rivas ganska nyligen och fram tills nu mer informerat om att det handlat om ett rivningskontrakt. Men av vad jag förstått är det ett par år kvar. Två. Typ.GandhiMK2 skrev:SHIT vad märkligt! Jag har också haft prylar på Budwheels och dom har INTE sagt att det ska rivas. Obegripligt.Jan Hellman skrev:Jag har haft prylar stackade på Budwheels ett tag nu och det var det första dom informerade om att kåken ska rivas. Det är ett par år dit också av vad jag förstått. Så inget som händer det här året.