Storebror/Lillebror
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det ser onekligen väldigt smarrigt ut med en rad Strymon sådär:)mikkejohansson skrev:
Storebror/Lillebror
Snyggt som vanligt på dina pedalbord! Det här borde vara en bild för "skolboken" i hur man sätter ihop ett pedalbord.mikkejohansson skrev:
Storebror/Lillebror
Tackmrbaloo skrev:Snyggt som vanligt på dina pedalbord! Det här borde vara en bild för "skolboken" i hur man sätter ihop ett pedalbord.mikkejohansson skrev:
Storebror/Lillebror
/MrBaloo
Eller hur? Det är oförklarligt.Johanivansson skrev:Ja, varför Comic Sans???
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det är en raydee-klon på Fairfield Circuitry Barbershop. Har skrivit om den här nånstans innan. Gillar den så här41HZ skrev:Stiligt värre! Men vad är den olackade pedalen för något? Och du måste ju faktiskt måla den innan det där blir komplett!
Blev så att Barbershopen fick flytta tillbaka hem till pappa Raydee igen, och ersättas av en likadan kompis som på stora bordet;mikkejohansson skrev:Det är en raydee-klon på Fairfield Circuitry Barbershop. Har skrivit om den här nånstans innan. Gillar den så här41HZ skrev:Stiligt värre! Men vad är den olackade pedalen för något? Och du måste ju faktiskt måla den innan det där blir komplett!![]()
mikkejohansson skrev:
Storebror/Lillebror
Haha, det vore ju inte parkas annars:Dkmo skrev:Gött när parkas dissar forumets pedalguru sen 204 år tillbaka:)
Precis, ge fan i att sälja den!strummer skrev:Haha, det vore ju inte parkas annars:Dkmo skrev:Gött när parkas dissar forumets pedalguru sen 204 år tillbaka:)
Jag har lärt mig mycket av att läsa denna tråd, till exempel att det bara kommer att bli onödiga pengar att sälja Flinten eftersom jag ändå måste köpa en ny senare...