Sänker säljes priset till 8000 för trummor, virvel och virvelstativ.
Eller 12000 för allt ihop.
Jag har ett rackarns fint Gretsch Renown kit. Stommarna är gjorda i American Hard Rock Maple. Storlekar 22", 10", 12", 14".
Jag har haft många top of the line kit genom åren och detta är det mest välljudande jag haft. Låter fett och varmt. Dom är också grymt snygga. Bilder finns för den intresserade.
Det ingår en 14×5" Gretsch Renown virvel i en annan färg som också låter svinbra. Fräscha skinn på alla trummor. Jag skickar även med ett virvelstativ.
Inga övriga stativ eller cymbaler medföljer men jag har även dessa prylar. Då får vi isåfall komma överens om en annan deal.
Jag säljer trummorna för 8000 kr alternativt 12000 inkl alla stativ och cymbaler.
Kan även bytas mot en 5-strängad Fender American Deluxe Jazz bas eller en 5 - strängad Warwick. Alternativt en Sandberg TM5. Även en American Standard Jazz 5 är av intresse.
Hör av dig med mailadress om du vill ha bilder.
Trummorna finns på Värmdö utanför Stockholm. Jag har inte möjlighet att skicka dom eller köra allt för långt men kan mötas upp halvvägs om du bor strax utanför Stockholm vid ett byte.
Gretsch trumset säljes eller bytes mot bas. Sålt!!!!
-
- Medlem+
Gretsch trumset säljes eller bytes mot bas. Sålt!!!!
Senast redigerad av DSBass den ons 06 maj 2015, 18:38, redigerad totalt 3 gång.
-
- Medlem+
Re: Gretsch trumset säljes eller bytes mot bas
Pris sänkt!
-
- Medlem+
Även en American Standard Jazz 5 av intresse.
- Elfström
- VIP medlem
Går nog betydligt enklare att sälja på basforum med några bilder. 

Shut up and play yer guitar!
-
- Medlem+
Är byte som är mest intressant här inne. Hade bara tillgångtillmobilen så jag ska lägga in bilder så fort jag har tillgång till datorn; -)
-
- Medlem+