Allt som ehövdes för att slippa 3352-3352-duellen var att ta bort ett gammalt inlägg.
Skulle någon mot förmodan gubbgnälla så går det bra att läsa vad nyårslöftet gick ut på.
213 skrev:Du inser att du just i och med detta klev upp på en delad 10:deplats igen? Och svarar du på detta är du med på allvar igen... Svårt dilemma...
Var någonstans står det att jag lovar att hålla mig utanför top 10?
Nyårslöftet är uppfyllt, nu satsar jag på top 3 igen. Beware...
213 skrev:Du inser att du just i och med detta klev upp på en delad 10:deplats igen? Och svarar du på detta är du med på allvar igen... Svårt dilemma...
Hahaaaa!!!
Ser fram emot det, vi kan väl börja pajkastningen redan nu kanske?
Hahaaaa!!!
Ser fram emot det, vi kan väl börja pajkastningen redan nu kanske?
Pekfingerring, någon?
Vad väger din P-bas ?
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Haha!
Kinnavalpen har gnagt färdigt på sitt torkade grisöra och är redo att börja bjäbba och gläfsa igen!
Ös på lillen!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Klopper skrev:Haha!
Kinnavalpen har gnagt färdigt på sitt torkade grisöra och är redo att börja bjäbba och gläfsa igen!
Ös på lillen!
Nu ligger jag TVÅ inlägg efter Svensson så alla fuskanklagelser kan härmed strykas:
Plats 3 till 11 på en månad! Funderar på att sitta uppe hela natten och gå från plats 11 till plats 1 på 8 timmar. Allt jag behöver göra är att skriva drygt 4.500 inlägg. Hur många blir det i timman?
Klopper skrev:Haha!
Ös på lillen!
Nu ligger jag TVÅ inlägg efter Svensson så alla fuskanklagelser kan härmed strykas:
Plats 3 till 11 på en månad! Funderar på att sitta uppe hela natten och gå från plats 11 till plats 1 på 8 timmar. Allt jag behöver göra är att skriva drygt 4.500 inlägg. Hur många blir det i timman?
marcbass skrev:Du får väl göra en knedy.. Skapa en egen tråd där du postar 100 sidor SJÄLV.. Eller ja ta med dig nån. Typ Hosse!
Precis, jag tror fan jag postade typ 8-900 inlägg den kvällen.
Jag får nog säga att du fick en hel del hjälp på traven i den postökningstråden Johannes. Det var väl tre fyra pers som gick om dig bara efter den. Men grattis iaf. Det är nog inte många nyårslöften som hålls.
Ja, och även om han inte vill erkänna det, jag är Johannes dröm också. Fast vi vill ha ut olika saker av vår relation, han vill ha mer än den platoniska sajber-vänskapen vi har nu men jag känner mig ännu inte redo att ta det steget.
Senast redigerad av knedy den lör 02 feb 2008, 17:54, redigerad totalt 1 gånger.