Du, jag heter Knut... Du anar bara inte... du anar inte ett dugg....Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
inte för att jag tar illa upp men blir bara så jäla trött på att höra samma sak om och om igen...
Det här kan sluta hur som helst!
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Sant förstås, men prällen är nog medveten om detta och nöjer sej nog numera ifall han lyckas lära ut något om det, och jag brukar trots allt lyssna på vad han säger, även om jag tycker det är totalt ointressant, så jag förklarar mitt fall officiellt berättigat!Makten skrev:Jag tänker mer på hur egoistiskt det hela är. Att konfirmera sig för att få massa presenter och ha skoj på bekostnad av prällen som verkligen vill att man ska tro, och så är det bara lögn. Det är inget vidare, oavsett om någon vet nåt eller inte. Möjligen kan man se det som en chans att få inblick i religionen, men om man egentligen inte är intresserad av det...the_great_alfonzo skrev:äsch då, dom behöver ju aldrig veta!
- Noelredding
- Medlem++
Ja, men nån gång tar ju skämten slut, Knut.the_great_alfonzo skrev:Du, jag heter Knut... Du anar bara inte... du anar inte ett dugg....Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
inte för att jag tar illa upp men blir bara så jäla trött på att höra samma sak om och om igen...
hahhahahahahahhahahahhahahhahah
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
- Svensson
- Forumvärd
Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
Vart har du varit på Semester?
- I San José
Aha okej men det heter ju San Hosé. När var du där då?
- I huni och huli
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Noelredding
- Medlem++
Låter som en sån där vits som man måste ha vart närvarande för att uppskatta...Svensson skrev:Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
- I San José
- I huni och huli

Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
- Svensson
- Forumvärd
Jo det var lite poängen, en helt värdelös historia men när en salongsberusad norrman leverera den så viker man sig dubbel...Noelredding skrev:Låter som en sån där vits som man måste ha vart närvarande för att uppskatta...Svensson skrev:Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
- I San José
- I huni och huli
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
- TDHP
- Forumvärd
Svensson skrev:Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
- I San José
- I huni och huli

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP

TDHP
- Klopper
- Hedersmedlem
Den blir faktiskt bara bättre och bättre!TDHP skrev:Svensson skrev:Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
- I San José
- I huni och huli![]()
![]()
Jag är dubbel!

"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- TDHP
- Forumvärd
Prova att läsa den högt!Klopper skrev:Den blir faktiskt bara bättre och bättre!TDHP skrev:Svensson skrev:Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
- I San José
- I huni och huli![]()
![]()
Jag är dubbel!

TDHP

TDHP
- Geddan
- VIP medlem
Den är klockren!Svensson skrev:
Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).
- I San José
- I huni och huli
Drog den precis för min Q och hon vek sig dubbel.

Senast redigerad av Geddan den tor 24 jan 2008, 08:42, redigerad totalt 1 gånger.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- hosse
- Medlem+++
Svensson skrev:Jag har hört en riktigt rolig Norgehistoria framförd av en norrman (Det var därför den blev så rolig).Noelredding skrev:De enda skämten jag är trött på är norgehistorierna. Så fort någon får reda på att mina föräldrar är födda och uppväxta i Norge så är det alltid: "Jaha, men har du hört den om norrmannen som..."
- I San José
- I huni och huli

hahahaha!

www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- Valek
- Medlem
jag är övertygad om att allt går att skämta om så länge man är smidig nog att läsa av omgivningen. Om jag har pizzakväll med mina närmaste vänner så kan skämten handla om allt mellan katastrofer och ordvitsar. Om jag däremot träffar äldre släktingar eller folk jag knappt känner så skulle jag alldrig få för mig att spotta ur mig roliga historier med nekrofiltema.
Senast redigerad av Valek den sön 03 feb 2008, 22:42, redigerad totalt 1 gånger.
Gear : Warwick Corvette $$, MAG 300. MAG 115T, Tortexplektrum och rödvin. Summan av kardemunnan = har du schysta grejer blir du bra per automatik.
- TDHP
- Forumvärd
Måste vara bland det roligaste jag läst idag!Valek skrev:Om jag däremot träffar äldre släktingar eller folk jag knappt känner så skulle jag alldrig få för mig att spotta ur mig roliga historier med nekrofiltema.

(Även om det inte var tanken!)
TDHP

TDHP
- Valek
- Medlem
TDHP skrev:Måste vara bland det roligaste jag läst idag!Valek skrev:Om jag däremot träffar äldre släktingar eller folk jag knappt känner så skulle jag alldrig få för mig att spotta ur mig roliga historier med nekrofiltema.![]()
![]()
(Även om det inte var tanken!)

Gear : Warwick Corvette $$, MAG 300. MAG 115T, Tortexplektrum och rödvin. Summan av kardemunnan = har du schysta grejer blir du bra per automatik.