Tjena allesammans! Under min helgtripp till England tänkte jag att jag skulle köpa mig ett par schyssta svarta Converse All-Stars eftersom de kostar löjligt mycket i Sverige for no apparent reason. Men istället hittade jag dessa och kunde förstås inte motstå! Svart mocca/borstat läder - £35!
Kim S skrev:Tjena allesammans! Under min helgtripp till England tänkte jag att jag skulle köpa mig ett par schyssta svarta Converse All-Stars eftersom de kostar löjligt mycket i Sverige for no apparent reason. Men istället hittade jag dessa och kunde förstås inte motstå! Svart mocca/borstat läder - £35!
Inget plektrumskydd? Hade väntat mig ett vitt eller törtel.
Jag har haft ett par Fender-converse, dom var relicade och fantastiskt sköna men dom gick sönder/jag klev i bajs när jag var i Tyskland. Jag måste fan köpa ett nytt par till sommaren.
Har iofs aldrig haft ett par Converse, men min teori är att den här typen av sko
är lika fotoriktig oavsett om man betalar 50 eller 750 spänn för dem?!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Geddy_Lee skrev:Köpte förresten skor på rean häromveckan;
Har iofs aldrig haft ett par Converse, men min teori är att den här typen av sko
är lika fotoriktig oavsett om man betalar 50 eller 750 spänn för dem?!
De var tuffa! Jag har inte ens vetat att märket Converse existerat förrän min äldsta dotra kom hem med att par reainköpta (jäkligt tuffa) dojjor. Det känns lite märkligt däremot när far och dotter börjar snegla på samma typ av skor.
Svensson skrev:Jag har inte ens vetat att märket Converse existerat förrän min äldsta dotra kom hem med att par reainköpta (jäkligt tuffa) dojjor. Det känns lite märkligt däremot när far och dotter börjar snegla på samma typ av skor.
Är det hon?
- Jan Hellman
Det är kanske inte så svårt att gissa men jag skulle aldrig köpa Fake-Converse.... Fake är fake....
Men de var rätt coola de där du hittat geddan!
Har varit på gång måååånga gånger att köpa Converse men det är lika varje gång. När man testar dom så känner man verkligen att: Nej, de här skorna är inte värd 600 spänn.... Så köper jag Adidas istället...
Äldsta grabben köpte vi Converse åt när han var 2.
Svensson skrev:Jag har inte ens vetat att märket Converse existerat förrän min äldsta dotra kom hem med att par reainköpta (jäkligt tuffa) dojjor. Det känns lite märkligt däremot när far och dotter börjar snegla på samma typ av skor.
blackparkas skrev:Det är kanske inte så svårt att gissa men jag skulle aldrig köpa Fake-Converse.... Fake är fake....
Har varit på gång måååånga gånger att köpa Converse men det är lika varje gång. När man testar dom så känner man verkligen att: Nej, de här skorna är inte värd 600 spänn.... Så köper jag Adidas istället...
Fan de hon kom hem med kostade 550:- på halva priset!
jag är converseoholic.. jag har säkert.. öhm.. 10 par iallafall totalt.. inklusive ett par underground som är minst lika balla.. jag hade även converse på bröllopet som var specialbeställda från usa.. (eftersom inte någon tog in som i sverige)
Det är väl inte så otippat, men jag skulle aldrig betala 700 spänn för
lika jäkla dåliga skor som jag kan betala 250 för, bara för att det står Converse på dem.
Du förstör fötterna lika mycket i båda upplagorna.
Jag gav f ö 75:- för mina.
- Jan Hellman
blackparkas skrev:Det är kanske inte så svårt att gissa men jag skulle aldrig köpa Fake-Converse.... Fake är fake....
Fan de hon kom hem med kostade 550:- på halva priset!