Det verkar finnas två sorter, en "4P 60" och en "4P HOT", vilken installerade ni?strummer skrev:Köp så kastar jag i den, skaffa nya pottar samtidigt:)klasextas skrev:Ja, börjar fundera på en mindre het mik än model P som jag har nu.strummer skrev:@Klasextas jag tror du skulle gilla Aguilarmicken bättre...
Obs att jag upplevde att det var rätt bra drag i Hågges Aguilarmick, så du kanske ska träffa honom först och testa? Basträff, jaaaaaa!
Strummer räddaren i nöden
- klasextas
- VIP medlem
Re: Strummer räddaren i nöden
- Hågge
- Medlem++
klasextas skrev:Det verkar finnas två sorter, en "4P 60" och en "4P HOT", vilken installerade ni?strummer skrev:Köp så kastar jag i den, skaffa nya pottar samtidigt:)klasextas skrev:Ja, börjar fundera på en mindre het mik än model P som jag har nu.strummer skrev:@Klasextas jag tror du skulle gilla Aguilarmicken bättre...
Obs att jag upplevde att det var rätt bra drag i Hågges Aguilarmick, så du kanske ska träffa honom först och testa? Basträff, jaaaaaa!
4P 60.
- klasextas
- VIP medlem
Om den är het hur het är då inte den andraHågge skrev:klasextas skrev:Det verkar finnas två sorter, en "4P 60" och en "4P HOT", vilken installerade ni?strummer skrev:Köp så kastar jag i den, skaffa nya pottar samtidigt:)klasextas skrev:Ja, börjar fundera på en mindre het mik än model P som jag har nu.strummer skrev:@Klasextas jag tror du skulle gilla Aguilarmicken bättre...
4P 60.

- klasextas
- VIP medlem
Beställt en 4P 60 nu och ett set TI Flats när jag ändå var i farten 
Kanske borde ha väntat ut Hågge i stället när jag tänker efter, han tröttnar nog snart på sin...

Kanske borde ha väntat ut Hågge i stället när jag tänker efter, han tröttnar nog snart på sin...
- strummer
- VIP medlem
Toppen, det blir nog jättebra:-)
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Skickat från min C6903 via Tapatalk
Kompressor, det är livet!