Har dessutom bestämt mig för att genomföra denna spelning med Chromes på basen

Vår nya dagsfärska video:
https://www.youtube.com/watch?v=YmbGXGE6ZKs" onclick="window.open(this.href);return false;
Samma här... Riktigt tråkigt!klasextas skrev:Tråkigt att man missade det här, hade ingen barnvakt igår
Jag tycker att man hörde att det inte var roundwound.lekamen skrev:Lät det som hårdrock trots att du körde med flats? [FACE SCREAMING IN FEAR]
bjelkeman skrev:Jag tycker att man hörde att det inte var roundwound.lekamen skrev:Lät det som hårdrock trots att du körde med flats? [FACE SCREAMING IN FEAR]
Haha, jag tänkte väl!Hågge skrev:bjelkeman skrev:Jag tycker att man hörde att det inte var roundwound.lekamen skrev:Lät det som hårdrock trots att du körde med flats? [FACE SCREAMING IN FEAR]
Hehe:)
Måste bekänna att jag fegade ur och slängde på rounds i sista sekunden. Vanans makt är stark.
Intressant. Då jag har hört dig spela på din rigg solo (inte med den basen dock) så skulle jag nog säga att du behöver säga till ljudteknikern att släppa igenom lite (eller till och med mycket) mid. Det lätt som du spelade igenom en jättelik kudde. Mid försvann helt.Hågge skrev:bjelkeman skrev:Jag tycker att man hörde att det inte var roundwound.lekamen skrev:Lät det som hårdrock trots att du körde med flats? [FACE SCREAMING IN FEAR]
Hehe:)
Måste bekänna att jag fegade ur och slängde på rounds i sista sekunden. Vanans makt är stark.