Mike skrev:
Fyyyyy satan dig !! så tuff!
SNYGG BAS!
Mike skrev:
marcbass skrev:
Börjar bakifrån
från vänster: Gibson Grabber -75, Gibson EB4L -73, Rickenbacker -73.
i stativet från vänster: Fender Precision -64, Fender Precision -57, Fender Precision -63, Musicman Stingray -78, Fender Jazzbass -64, Fender Jazzbass Roadworn, Epiphone Rivoli -63.
+ att jag har en Sigma Akkebas på jobbet, och en Cort Gene Simmons Yxbas på väggen.
kallsund skrev:Hejsan.
Betecknar mig nog mer som gitarrist fortfarande, men håller på att glida över åt bashållet i rask takt. Det är ju vansinnigt kul har jag insett![]()
Nåväl, eh, det är inte utan ett visst mått av mindervärdighetskomplex jag postar mina basar, när man ser bilderna på dom andra ur-fina instrumenten. Vet att rustan är ganska illa sedd bland många, men jag är nöjd med bägge så jag tycker dom kan väl få vara med oxå.
Rusta P-bas (något modifierad och refinishad) samt nyligen inköpt J&D YC-110 till dottern.
mvh
Kalle
Jäklar vilken goding!
Svart+svart+lönn=WIN. Det är sen gammalt och många på PB kommer att hålla med dig. Och mig.aacee skrev: ...svart känns bra inför helgens hårdrockande!![]()
Jag har varit lite skeptisk till sv-sv tidigare men har sneglat mycket på dina svarta skönheter...Tarzan08 skrev:Svart+svart+lönn=WIN. Det är sen gammalt och många på PB kommer att hålla med dig. Och mig.aacee skrev: ...svart känns bra inför helgens hårdrockande!![]()
Det behövs inte mer än så.tigerstrom29 skrev:
Då gillar du dessa... Fick löst tillbaka min andra så nu är paret par igen!mikeduderocker skrev:Grabbern e så vacker alltså!marcbass skrev:
Börjar bakifrån
i stativet från vänster: Fender Precision -64, Fender Precision -57, Fender Precision -63, Musicman Stingray -78, Fender Jazzbass -64, Fender Jazzbass Roadworn, Epiphone Rivoli -63.
+ att jag har en Sigma Akkebas på jobbet, och en Cort Gene Simmons Yxbas på väggen.
mums
Poester skrev:Då gillar du dessa... Fick löst tillbaka min andra så nu är paret par igen!mikeduderocker skrev:Grabbern e så vacker alltså!marcbass skrev:
Börjar bakifrån
mums
JAg kör på Skvajer och Warwick Även om Warwicken är kanon så använder jag gärna min skvajer dels för att den passar bättre till rock n roll men det är inte alltid jag vill lira på 5 strängar heller
Fet bas! Kul att det finns fler Visbybor härMogalen skrev:Här är mitt nya tillskott! Första basen jag har ägt som kostar mer än typ 2500![]()
Låter som en dröm!
Jag jag är otroligt nöjd alltså!Danne-man skrev:Fet bas! Kul att det finns fler Visbybor härMogalen skrev:Här är mitt nya tillskott! Första basen jag har ägt som kostar mer än typ 2500![]()
Låter som en dröm!