Någon som spelar på "Världens största musikfestival"?
- bjelkeman
- Medlem++
- Kontakt:
http://www.varldensstorstamusikfestival.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.varldensstorstamusikfestival.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Spelar metall med Orbital Decay.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
- TDHP
- Forumvärd
Re: Någon som spelar på "Världens största musikfestival"?
Skulle ha varit med här http://www.varldensstorstamusikfestival ... a-atellet/" onclick="window.open(this.href);return false; men det sket sig pga Y&T på Debaser Medis i morgon! Mina polare spelar dock!
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Poester
- VIP medlem
Spelar i varberg imon
- - - -
- - - -
Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
- CHKU
- Medlem
Jag spelar oxå i Varberg imorgon. Var och vem spelar du med poester? Man kanske hinner kolla? Jag ska spela fusion på varbergs teater. Blir intressant. FUSE heter vi.
- Poester
- VIP medlem
Jag spelar på bruket 21,30. Daredevil empire!
- - - -
- - - -
Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
- CHKU
- Medlem
Spelar själv kring 21 så det blir ju svårt att hinna. Synd.
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
Jag har förstått att det går genom några studieförbund, kollade listan. Det som förvånar mig att vi inte har hört ett ljud (hoho) om det här från Sensus som vi kör studiecirkel med i gruppen. Är jönköpings län osedvanligt dåligt för rockgrupper i sensus eller vad tror ni det hamdlar om. Vi har väl inte märkt något högre intresse för vår inriktning då den ansvarige håller på med helt andra projekt.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
- saft
- Medlem++
- Kontakt:
Eagle Hazze skrev:Jag har förstått att det går genom några studieförbund, kollade listan. Det som förvånar mig att vi inte har hört ett ljud (hoho) om det här från Sensus som vi kör studiecirkel med i gruppen. Är jönköpings län osedvanligt dåligt för rockgrupper i sensus eller vad tror ni det hamdlar om. Vi har väl inte märkt något högre intresse för vår inriktning då den ansvarige håller på med helt andra projekt.
Det går genom folkbildningsförbunden, dvs alla studieförbund.
Nu är jag inte särskilt objektiv alls, men....
Sensus är väl rätt trötta i musik överlag?
Byt till Studiefrämjandet;)
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
Tack ja ett byte blir det, kollade lite på studiefrämjandet och det ser bra ut. Jag ska kolla lite lokalt hur hur det ter sig.saft skrev:Eagle Hazze skrev:Jag har förstått att det går genom några studieförbund, kollade listan. Det som förvånar mig att vi inte har hört ett ljud (hoho) om det här från Sensus som vi kör studiecirkel med i gruppen. Är jönköpings län osedvanligt dåligt för rockgrupper i sensus eller vad tror ni det hamdlar om. Vi har väl inte märkt något högre intresse för vår inriktning då den ansvarige håller på med helt andra projekt.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
- saft
- Medlem++
- Kontakt:
Kontakta Zdravko Zizmond!Eagle Hazze skrev:Tack ja ett byte blir det, kollade lite på studiefrämjandet och det ser bra ut. Jag ska kolla lite lokalt hur hur det ter sig.saft skrev:Eagle Hazze skrev:Jag har förstått att det går genom några studieförbund, kollade listan. Det som förvånar mig att vi inte har hört ett ljud (hoho) om det här från Sensus som vi kör studiecirkel med i gruppen. Är jönköpings län osedvanligt dåligt för rockgrupper i sensus eller vad tror ni det hamdlar om. Vi har väl inte märkt något högre intresse för vår inriktning då den ansvarige håller på med helt andra projekt.
0470-762923
zdravko.zizmond@studieframjandet.se
Dom har dessutom ett fett samarbete med ett gäng festivaler i Kroatien har jag för mej. SKickar flera band dit varje år.
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
Tacksaft skrev:Kontakta Zdravko Zizmond!Eagle Hazze skrev:Tack ja ett byte blir det, kollade lite på studiefrämjandet och det ser bra ut. Jag ska kolla lite lokalt hur hur det ter sig.saft skrev:Eagle Hazze skrev:Jag har förstått att det går genom några studieförbund, kollade listan. Det som förvånar mig att vi inte har hört ett ljud (hoho) om det här från Sensus som vi kör studiecirkel med i gruppen. Är jönköpings län osedvanligt dåligt för rockgrupper i sensus eller vad tror ni det hamdlar om. Vi har väl inte märkt något högre intresse för vår inriktning då den ansvarige håller på med helt andra projekt.
0470-762923
zdravko.zizmond@studieframjandet.se
Dom har dessutom ett fett samarbete med ett gäng festivaler i Kroatien har jag för mej. SKickar flera band dit varje år.