Ja, jag vet att det är en Eagle, Jams gamla märke.
Ja för det heter ju mojäng!BB3000S skrev:Coolt att det ingår en 'modul' som man stoppar i basen!
Ja, det är ju det vanligaste numer - en del bakåtsträvare envisas med P-bas och ipluggad mackapär.funkys**t skrev:Ja för det heter ju mojäng!BB3000S skrev:Coolt att det ingår en 'modul' som man stoppar i basen!
Helt obegripligt!BB3000S skrev:Ja, det är ju det vanligaste numer - en del bakåtsträvare envisas med P-bas och ipluggad mackapär.funkys**t skrev:Ja för det heter ju mojäng!BB3000S skrev:Coolt att det ingår en 'modul' som man stoppar i basen!
Fast det där är en sån där mackapär med inbyggd lattjolajbanlåda väl?funkys**t skrev:Helt obegripligt!BB3000S skrev:Ja, det är ju det vanligaste numer - en del bakåtsträvare envisas med P-bas och ipluggad mackapär.funkys**t skrev:Ja för det heter ju mojäng!BB3000S skrev:Coolt att det ingår en 'modul' som man stoppar i basen!
Tråkigt att det finns så många diletantter (obildade) härstädes (PB).fieldflower skrev:
Fast det där är en sån där mackapär med inbyggd lattjolajbanlåda väl?
Och både mackapärandet och lattjolajbandet får man in i såna dära öronmockajänger istf ut i vanliga toppsnackarboxingar om jag fattat rätt..?
"Sohlman"...AlbinH skrev:Tråkigt att det finns så många diletantter (obildade) härstädes (PB).fieldflower skrev:
Fast det där är en sån där mackapär med inbyggd lattjolajbanlåda väl?
Och både mackapärandet och lattjolajbandet får man in i såna dära öronmockajänger istf ut i vanliga toppsnackarboxingar om jag fattat rätt..?![]()
Det i sak korrekta uttrycket för den s.k. modulen töra vara impawimpa och inget annat. I engelskspråkig litteratur används ofta ordet "thingamajig" - se Merriam - Webster) vilket per se är felaktigt enär den korrekta beteckningen faktiskt är känd.
Om detta kan den kunskapstörstande inhämta information i Sohlmans utmärkta musiklexikon.
Acta est fabula, plaudite!
Alla vet det från början - därav hela tråden.BasBert skrev:...är ingen Ibanez har jag ju sagt
Va!?!?? Är det inte en Ibanez???fieldflower skrev:Alla vet det från början - därav hela tråden.BasBert skrev:...är ingen Ibanez har jag ju sagt
Vaphphan är det fråga om??Phear skrev: Va!?!?? Är det inte en Ibanez???
..ingen tråd heller!fieldflower skrev:Alla vet det från början - därav hela tråden.BasBert skrev:...är ingen Ibanez har jag ju sagt
Nej den här tråden måste vara ett skämt. Det är en äkta Ibanez! Det syns ju på.... ALLT!AlbinH skrev:Vaphphan är det fråga om??Phear skrev: Va!?!?? Är det inte en Ibanez???![]()
Finns det bedragare här??![]()
POLIIIIS!!!
![]()
Har någon djaefvel fuskloggat bashelvetet??
..tror Bas-Berra hade en sånRolleHarris skrev:Åh de där hemska Eaglebasarna, var det nån som köpte dem? Se kostade ju mellan 5 och 10000kr minns jag för ca 15 år sedan
Phear skrev: Det är en äkta Ibanez! Det syns ju på.... ALLT!
han är skapad av dna-rester från 15 Ibanezbasar.BasBert skrev:å vem e bjelke-man, hade han en Ibanez?
Är det en fågel? En basist?AlbinH skrev:Phear skrev: Det är en äkta Ibanez! Det syns ju på.... ALLT!
Det finns bara EN sak att göra!
Vi får tillkalla bjelkeman!!
En lite "Benke", eh?Phear skrev: Är det en fågel? En basist?
-Nej, det är...
Nu står Fan tiden stilla!Phear skrev: -Nej, det är...