Näjj, Bjelkeman, såklart!BasBert skrev:En lite "Benke", eh?Phear skrev: Är det en fågel? En basist?
-Nej, det är...

Näjj, Bjelkeman, såklart!BasBert skrev:En lite "Benke", eh?Phear skrev: Är det en fågel? En basist?
-Nej, det är...
...vill åxå ha en Benke-T-shirtAlbinH skrev:Nu står Fan tiden stilla!Phear skrev: -Nej, det är...
Det där vill jag ha på en T-shirt!
Tiden existerar ju inte egentligen så du har ju rätt i att du vill ha en sån t-shirt!AlbinH skrev:Nu står Fan tiden stilla!Phear skrev: -Nej, det är...
Det där vill jag ha på en T-shirt!
Skönt att höra! Jag var faktiskt för ett ögonblick (!) tveksam till om jag hade rätt.Phear skrev: Tiden existerar ju inte egentligen så du har ju rätt i att du vill ha en sån t-shirt!
Nej kasta inte metronomen!AlbinH skrev:Skönt att höra! Jag var faktiskt för ett ögonblick (!) tveksam till om jag hade rätt.Phear skrev: Tiden existerar ju inte egentligen så du har ju rätt i att du vill ha en sån t-shirt!
Nu förstår jag att det aldrig kan ha blivit fel. Så länge tiden inte existerar i alla fall..
Då kastar jag min metronom alltså?
*befriad*
Phear skrev: Nej kasta inte metronomen!
Sälj den i stället, -det blir billigare.
Jajamän! Det kan ha varit jag.bjelkeman skrev:Ver det någon som ringde?
Det är ingen Concord. Är det ingen som kan nått i det här Forumet. Detta är en Concord:AlbinH skrev:
Har du möjligen en Ibanez Concord till salu?
Det där är Phan ingen Concord. Det är ju en krabbtaskares flytring!BasBert skrev:Det är ingen Concord. Är det ingen som kan nått i det här Forumet. Detta är en Concord:AlbinH skrev:
Har du möjligen en Ibanez Concord till salu?
/BB
Håller med.BasBert skrev:Känner Ni inte att man blir lite "less" ibland? På min tid fanns det inga sådana "Cånn-chords-bilder", utan mest sånt där trams som "Nu ska Vi sjunga"-litteratur å en å annan "vägg-Levinare"?
Förresten den där "Cårrden" har väl en väldans massa band innanför halsen? Å inte ser jag några "franska-banderoller" heller...
AmenDUU!! "Franskt" är väl inget man gör i dagsljus mitt framför näsan på kreti och pleti!BasBert skrev: Å inte ser jag några "franska-banderoller" heller...