Squier Precision Japan - Vit med rosewood, tillverkad 1993-1994 - 3300kr
Även om det är en 90talare kan den ju vara schysst, är ju många som gillar vita p-basar här Säkert nån i Örebru som kan fara förbi och kika in den iaf?
Var in där i veckan och då såg jag då ingen.
Om det är på hemsidan under beggat du sett det så don´t get your hopes up.
Det där verkar inte uppdateras så ofta.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Geddy_Lee skrev:Var in där i veckan och då såg jag då ingen.
Tycker den uppdateras varje dag... för jag är inne och kollar varje dag. Eller ja, inte söndagar och bara lite på lördagar. Den kom upp på sidan igår tror jag bestämt.
Geddy_Lee skrev:Var in där i veckan och då såg jag då ingen.
Tycker den uppdateras varje dag... för jag är inne och kollar varje dag. Eller ja, inte söndagar och bara lite på lördagar. Den kom upp på sidan igår tror jag bestämt.
Oki... Då står den säkert där då.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Den finns där. Har en kompis som är sugen på den och han har fått bekräftat att den finns. Ja väntar på bilder från honom så kan ja lägga upp dom här..
marcbass skrev:Vi ser ju redan en VINNARE i din avatar Punkster!
De e ju bara och hoppa på stålbågen och dra dit och inskaffa..
Jag kan ju inte påstå att jag inte skulle vilja ha den. Fast då skulle jag inte ha råd att köpa nån mat fram till den 25:e. Och jag behöver lite mer än basföda
Jag va också inne där en stund på kvällen o klämde lite på den. Den verkar väldigt fräsch, inga märken i lacken, förutom några smårepor. Lät ganska bra inkopplad också. Tyckte om halsen, ganska fet och riktigt stabil. Helt klart värd 3300. Lite bilder...
Punkster skrev:Jag va också inne där en stund på kvällen o klämde lite på den. Den verkar väldigt fräsch, inga märken i lacken, förutom några smårepor. Lät ganska bra inkopplad också. Tyckte om halsen, ganska fet och riktigt stabil. Helt klart värd 3300. Lite bilder...
Tack för dom bilderna, ser ju trevlig ut, förutsatt att man byter Pskydd då förstås.