Skämt och sido men visst är det ett delikat lyxproblem

Ja du.. har väntat på aguilarprylarna ett tag nu.. varje fredag så säger jag till mig själv: Vi får hoppas på nästa vecka!RolleHarris skrev:Gahh! Väntar på att basen ska komma nån gång ju. Ah! Tar ju sån hiskans lång tid....hihi
Ajdå det låter trist. Själv har jag bar väntat sen i Onsdags...hihiLiten skrev:Ja du.. har väntat på aguilarprylarna ett tag nu.. varje fredag så säger jag till mig själv: Vi får hoppas på nästa vecka!RolleHarris skrev:Gahh! Väntar på att basen ska komma nån gång ju. Ah! Tar ju sån hiskans lång tid....hihi
Ha! Inte fasen är han från Norrland.Liten skrev:Men han är ju från Norrland?? Det kan ju bara inte räknas?? Dom väntar ju på elektriciteten fortfarande??Geddy_Lee skrev:Fråga Parkas!
Han är en mästare på att vänta. Tålamod som en tokig!
Jag får ju inte kart-fan att funka... hur långt??Geddy_Lee skrev:Ha! Inte fasen är han från Norrland.Liten skrev:Men han är ju från Norrland?? Det kan ju bara inte räknas?? Dom väntar ju på elektriciteten fortfarande??Geddy_Lee skrev:Fråga Parkas!
Det är långt till Norrland från där han bor!
Han har ju ca 30 mil till Sveriges mittpunkt så då kan han ju inte bo i norr.....Liten skrev:Jag får ju inte kart-fan att funka... hur långt??Geddy_Lee skrev:Ha! Inte fasen är han från Norrland.Liten skrev:Men han är ju från Norrland?? Det kan ju bara inte räknas?? Dom väntar ju på elektriciteten fortfarande??Geddy_Lee skrev:Fråga Parkas!
Det är långt till Norrland från där han bor!
Idioti?Danne skrev:Min längsta väntan var 2 1/2 år. En Les Paul-bas som en tjomme skulle fixa hem från staterna. Efter 2 1/2 år slutade Gibson tillverka den modellen och då tyckte jag det var läge att kräva tillbaka depositionen (halva summan av totalpriset). Tålamod?
ojsan hoppsan.Liten skrev:Har inte vågat skriva något än.. men va fan..
På Lördag så åker den bandlösa och jag på en tripp till Kumla..
Med mig hem åker inte bandlösa.. men dock (om allt klaffar) ett stycke Agular DB750 och DB810
Det låter på förväntningarna som om du kan skriva recensionen redan nuLiten skrev:Ska bli.. tro mig.. SOM jag ska skriva recension!!