Cirice vann ju en Grammy inatt. =) Grattis,Spöken.eeakga skrev:Låter som en utmärkt ordning tycker jag!Noelredding skrev:Tar btw gärna requests på Ghost-låtar att planka ifall nån är sugen på en viss låt men inte pallar planka själv!Annars kommer jag nog ta Cirice, Absolution och He Is härnäst.
Ghost !!! (plank)
- GandhiMK2
- Medlem++
Re: Ghost !!! (plank)
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- TDHP
- Forumvärd
Hm, är du inblandad i prodden där?GandhiMK2 skrev:Cirice vann ju en Grammy inatt. =) Grattis,Spöken.eeakga skrev:Låter som en utmärkt ordning tycker jag!Noelredding skrev:Tar btw gärna requests på Ghost-låtar att planka ifall nån är sugen på en viss låt men inte pallar planka själv!Annars kommer jag nog ta Cirice, Absolution och He Is härnäst.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
Vem tillverkar maskerna till Ghost.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
- Noelredding
- Medlem++
YEAH! Grattis Ghost 

Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
- Noelredding
- Medlem++
Btw, kan tänkas att det finns tid för lite plank i veckan... kanske
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
- GandhiMK2
- Medlem++
Kanske det kanske….TDHP skrev:Hm, är du inblandad i prodden där?GandhiMK2 skrev:Cirice vann ju en Grammy inatt. =) Grattis,Spöken.eeakga skrev:Låter som en utmärkt ordning tycker jag!Noelredding skrev:Tar btw gärna requests på Ghost-låtar att planka ifall nån är sugen på en viss låt men inte pallar planka själv!Annars kommer jag nog ta Cirice, Absolution och He Is härnäst.

? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- TDHP
- Forumvärd
Fett! Grattis!GandhiMK2 skrev:Kanske det kanske….TDHP skrev:Hm, är du inblandad i prodden där?GandhiMK2 skrev:Cirice vann ju en Grammy inatt. =) Grattis,Spöken.eeakga skrev:Låter som en utmärkt ordning tycker jag!Noelredding skrev:Tar btw gärna requests på Ghost-låtar att planka ifall nån är sugen på en viss låt men inte pallar planka själv!Annars kommer jag nog ta Cirice, Absolution och He Is härnäst.

- Enbasist
- Medlem
Ghost !!! (plank)
Noelredding skrev:Låter inte som att han är från Mjölby.......? Då måste det ha varit den förra trummisen som var det.blackparkas skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6CXvXTOpxvg[/youtube]
blackparkas skrev:Hahaha!
Jag driver ju med dig förstås.
Dunker är en sån där trummis-legend.
Lirat med Lundell, Roffe Wikström osv...
Undrar vem som driver med vem

- blackparkas
- Medlem++++
Ja det kan man ju förstås undra....
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Noelredding
- Medlem++
CooooooltGandhiMK2 skrev:Kanske det kanske….TDHP skrev:Hm, är du inblandad i prodden där?GandhiMK2 skrev:Cirice vann ju en Grammy inatt. =) Grattis,Spöken.eeakga skrev:Låter som en utmärkt ordning tycker jag!Noelredding skrev:Tar btw gärna requests på Ghost-låtar att planka ifall nån är sugen på en viss låt men inte pallar planka själv!Annars kommer jag nog ta Cirice, Absolution och He Is härnäst.

- Noelredding
- Medlem++
LOL, hade gärna sagt att jag drev tillbaka men tror jag får erkänna mig besegrad härEnbasist skrev:Noelredding skrev:Låter inte som att han är från Mjölby.......? Då måste det ha varit den förra trummisen som var det.blackparkas skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6CXvXTOpxvg[/youtube]blackparkas skrev:Hahaha!
Jag driver ju med dig förstås.
Dunker är en sån där trummis-legend.
Lirat med Lundell, Roffe Wikström osv...
Undrar vem som driver med vem