å fan, lirar du med lasse lindh.. grymt baslir på dom låtar jag hört.
Vi skulle ha spelat tillsammans på string i våras men datumet blev ändrat, det hade ju varit kul att veta att det var du ifall det hade blivit av.
macahan skrev:å fan, lirar du med lasse lindh.. grymt baslir på dom låtar jag hört.
Vi skulle ha spelat tillsammans på string i våras men datumet blev ändrat, det hade ju varit kul att veta att det var du ifall det hade blivit av.
Jo det finns fina basgångar där, dock är det inte jag som lirar på plattorna...
Såg att du har en V4 412:a
Om det är en likadan som min så är den fantastisk.. Gillar du den? Om inte sälj den till mig (fast jag har ju inga pengar, attans..) jag älskar ljudet i min, den låter kanon med en naturlig diskant som inte alls behöver något diskanthorn. Kanske lite lågbas saknas men det går ju att dra på på förstärkaren.!
Välkommen!
Lars
Fender 400PS, Mesa M6, Jonas Hellborg, Mesa Buster, Sound City 120, Ampeg V4.
Lådor: Mesa, Jonas Hellborg, Ampeg, EBS, Marshall, EV mm....
Basar: (helst inte Fender) GNU, Peavey, Aria, Grand Suzuki, Rickenbacker, Music Man, Fender JB, Gibson, G&L mm
Såg att du har en V4 412:a
Om det är en likadan som min så är den fantastisk.. Gillar du den? Om inte sälj den till mig (fast jag har ju inga pengar, attans..) jag älskar ljudet i min, den låter kanon med en naturlig diskant som inte alls behöver något diskanthorn. Kanske lite lågbas saknas men det går ju att dra på på förstärkaren.!
Välkommen!
Lars
Hej Lars! Fick hem lådan tillsammans med V4B toppen igår så har inte hunnit åka den en på riktigt förutom på pruttvolym hemma! Men jag är jävligt nöjd än så länge.
Jag tyckte att jag kände igen dig, och när jag såg att du spelade med Lasse Lindh föll bitarna på plats. Jag agerade förbandsbasist åt er när ni spelade på Satin i Örebro för ett tag sedan. Jag tror att jag lånade din högtalarlåda till och med =)
Indigo skrev:Jag tyckte att jag kände igen dig, och när jag såg att du spelade med Lasse Lindh föll bitarna på plats. Jag agerade förbandsbasist åt er när ni spelade på Satin i Örebro för ett tag sedan. Jag tror att jag lånade din högtalarlåda till och med =)
Aha se där, det kommer jag ihåg! Rolig spelning var det förutom att någon idiot gick upp och snodde Lasses gitarr när vi drack öl i logen... Se örebroare
GrafZeppelin skrev:Kommer vi se dig i Mjäll-å-dy-festivalen snart?
Nä han kör solo, rätt skönt nu när man såg spektaklet (läs Christer Sjögren) i lördags.
Men det är mina basfrekvenser som hörs iaf. Vi spelade in låten för några månader sen. Så lite är jag med fast jag inte syns!