Stackars Askungen!fieldflower skrev: ...och hustrun köpte bubbelvin som jag säkerligen kommer tvingas hjälpa till med.

Stackars Askungen!fieldflower skrev: ...och hustrun köpte bubbelvin som jag säkerligen kommer tvingas hjälpa till med.
Alla får dra sitt strå till stacken inom familjen. Även de jobbiga grejerna.Per skrev:Stackars Askungen!fieldflower skrev: ...och hustrun köpte bubbelvin som jag säkerligen kommer tvingas hjälpa till med.
Jag har minsann också fått en flaska bubbel idag som sommarpresent.fieldflower skrev:Alla får dra sitt strå till stacken inom familjen. Även de jobbiga grejerna.Per skrev:Stackars Askungen!fieldflower skrev: ...och hustrun köpte bubbelvin som jag säkerligen kommer tvingas hjälpa till med.
Bonus Pater Familias!Per skrev:Du är en hedersman och en god familjefar.
fieldflower skrev:Jag anser att Cuba bör befrias. Grundligt!!
Puh! Jag trodde att Cuba här på forumet hade råkat illa ut.fieldflower skrev:Skit i Cuba! Hustrun fick Colan, så nu kör vi romen som den är!
Men, är någon egentligen fri på riktigt?Per skrev:fieldflower skrev:Jag anser att Cuba bör befrias. Grundligt!!Puh! Jag trodde att Cuba här på forumet hade råkat illa ut.fieldflower skrev:Skit i Cuba! Hustrun fick Colan, så nu kör vi romen som den är!
Vilken tur att du vaknade till på riktigt och insåg hur verkligheten tedde sig.fieldflower skrev: Men, är någon egentligen fri på riktigt?
Jag kände mig väldigt ofri då jag vaknade i morse.
Trevlig midsommar!fieldflower skrev: I bilen på väg mot midsommarfirande med familjen.
Önskar er alla en skön midsommar!