Får jag jazzbasen nu då?
Hur ser ni ut egentligen?
- bootsy
- Medlem+++
Johannes skrev:Hahahahahahahaha! Tucken av alla ställen. Det kommer att sluta med att vi båda går därifrån utan basar och med blåtiror. Med 2 promille.bootsy skrev:Visst, rakt av mot telebasen har jag sagt hela tiden. Vi traffas på Tucken om en halvtimme, OK?Johannes skrev: Får jag jazzbasen nu då?
Gröne Jägaren annars?
- Klopper
- Hedersmedlem
Var inte det båteländet som exploderade i Sthlm:s skärgård på 1500-talet?bootsy skrev:Johannes skrev:Hahahahahahahaha! Tucken av alla ställen. Det kommer att sluta med att vi båda går därifrån utan basar och med blåtiror. Med 2 promille.bootsy skrev:Visst, rakt av mot telebasen har jag sagt hela tiden. Vi traffas på Tucken om en halvtimme, OK?Johannes skrev: Får jag jazzbasen nu då?
Gröne Jägaren annars?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

- Marshall
- VIP medlem
Jag träffar honom på måndag. Ska kolla om den är på då..fieldflower skrev:Den som lyckas övertala Gäddis att ta med och på sig salladsskålen på träffen vinner ära och berömmelse!Svensson skrev:Lätt att känna igen på PB träffen!The Marshall skrev:Nädå! Inget illa menat.
Men det var bland det bästa jag sett på länge..
- fieldflower
- Hedersmedlem
Jag också, men utan salladsskål varje gång... Han kanske bara hade en dålig dag de gånger jag träffade honom...Svensson skrev:Jag har träffat honom, han går alltid omkring sådär!fieldflower skrev:Den som lyckas övertala Gäddis att ta med och på sig salladsskålen på träffen vinner ära och berömmelse!Svensson skrev:Lätt att känna igen på PB träffen!The Marshall skrev:Nädå! Inget illa menat.
Medlem i PB50+
- Svensson
- Forumvärd
Då var det nog inte han.fieldflower skrev:Jag också, men utan salladsskål varje gång... Han kanske bara hade en dålig dag de gånger jag träffade honom...Svensson skrev:Jag har träffat honom, han går alltid omkring sådär!fieldflower skrev:Den som lyckas övertala Gäddis att ta med och på sig salladsskålen på träffen vinner ära och berömmelse!Svensson skrev:Lätt att känna igen på PB träffen!The Marshall skrev:Nädå! Inget illa menat.
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Klopper
- Hedersmedlem
Det var det!bootsy skrev:???Klopper skrev:Var inte det båteländet som exploderade i Sthlm:s skärgård på 1500-talet?bootsy skrev:
Gröne Jägaren annars?

http://web.telia.com/~u65304182/grone_jagaren.html
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.

- bootsy
- Medlem+++
Bildat!Klopper skrev:Det var det!bootsy skrev:???Klopper skrev:Var inte det båteländet som exploderade i Sthlm:s skärgård på 1500-talet?bootsy skrev:
Gröne Jägaren annars?![]()
http://web.telia.com/~u65304182/grone_jagaren.html
- Klopper
- Hedersmedlem
Det vete tusan!bootsy skrev: Bildat!
Ibland frasar det till i kupan och då kan tankarna gå vart som helst.
Oftast gör dom det också!

-
- Medlem++
- knedy
- VIP medlem
- Svensson
- Forumvärd
Jag tycker att du ska tänka ut några giftiga repliker som passar till några olika typer av utseende redo att plockas fram när det behövsmacahan skrev:Apropå lika som bär.. jag har blivit "kallad": du ser ju ut som jesus cirka 5 gånger i år av olika personer...
Ska man bli less eller glad egentligen?

"Och du ser ut som fan"
It don't mean a thing if it ain't got that swing!
- knedy
- VIP medlem
- kanifflesmannen
- Medlem+