Phan, jag sitter ju här hemma och försöker kröka ikapp!?fieldflower skrev: Var är du?? Vi skulle ju kramas...
Jag får säga som Keb Mo, "Am I Wrong?"

Phan, jag sitter ju här hemma och försöker kröka ikapp!?fieldflower skrev: Var är du?? Vi skulle ju kramas...
Det finns väl inget som stör beträffande kaviar. Annat är ju löjan.fieldflower skrev:Rom är gott! Jag vill ha rom! Nu! Jag skiter i att det är tisdag morgon! NU SÄGER JAG!Per skrev:Ta kaviar till frukostägget, då!fieldflower skrev:NEJ!!
Skål då. Porslinsskål!AlbinH skrev:Phan, jag sitter ju här hemma och försöker kröka ikapp!?fieldflower skrev: Var är du?? Vi skulle ju kramas...
Nä. Kålpudding. En förbaskat god sådan!fieldflower skrev:Skål då. Porslinsskål!AlbinH skrev:Phan, jag sitter ju här hemma och försöker kröka ikapp!?fieldflower skrev: Var är du?? Vi skulle ju kramas...
Fast jag är fortfarande sugen på rom.AlbinH skrev:Nä. Kålpudding. En förbaskat god sådan!fieldflower skrev:Skål då. Porslinsskål!AlbinH skrev:Phan, jag sitter ju här hemma och försöker kröka ikapp!?fieldflower skrev: Var är du?? Vi skulle ju kramas...
Dessutom lyssnar jag på Chris Cain. Förbaskat bra!
Nytt favvoband! Piggar upp!fieldflower skrev: Och trött.
Try this:fieldflower skrev:Fast jag är fortfarande sugen på rom.AlbinH skrev:Nä. Kålpudding. En förbaskat god sådan!fieldflower skrev:Skål då. Porslinsskål!AlbinH skrev:Phan, jag sitter ju här hemma och försöker kröka ikapp!?fieldflower skrev: Var är du?? Vi skulle ju kramas...
Dessutom lyssnar jag på Chris Cain. Förbaskat bra!
Och trött.
A tjoo-flute on your self, you!fieldflower skrev:Atjoo!Body&Soul skrev:Prosit...
Snore well?John_D skrev:Snörvel!
fieldflower skrev:Knyt bra! Norska.AlbinH skrev:Snore well?John_D skrev:Snörvel!
Den bollen var du tvåa på...Per skrev:Nej, "snör-vel" - när man inte kan bestämma sig vilken sko man ska knyta först.AlbinH skrev:Snore well?John_D skrev:Snörvel!
Även använt som nedvärderande uttryck om okunniga scouters försök att slå dubbla halvslag om egen partner, löpande rumpstek och andra kända knopar.
I mera exotiska sammanhang kan termen även syfta på modstulna personers tvekan att utföra indiska reptricket med hänsyftning till alltför klent rep.
Nähä?!fieldflower skrev:Den bollen var du tvåa på...Per skrev:Nej, "snör-vel" - när man inte kan bestämma sig vilken sko man ska knyta först.fieldflower skrev:Knyt bra! Norska.AlbinH skrev:Snore well?John_D skrev:Snörvel!
Även använt som nedvärderande uttryck om okunniga scouters försök att slå dubbla halvslag om egen partner, löpande rumpstek och andra kända knopar.
I mera exotiska sammanhang kan termen även syfta på modstulna personers tvekan att utföra indiska reptricket med hänsyftning till alltför klent rep.
Eller fanns det 2 bollar?Per skrev:Nähä?!fieldflower skrev:Den bollen var du tvåa på...Per skrev:Nej, "snör-vel" - när man inte kan bestämma sig vilken sko man ska knyta först.fieldflower skrev:Knyt bra! Norska.AlbinH skrev:Snore well?John_D skrev:Snörvel!
fieldflower skrev: Eller fanns det 2 bollar?
Det skulle i min mening göra de första bollsporter betydligt mer intressanta. Snacka om taktik...
Fast...AlbinH skrev:fieldflower skrev: Eller fanns det 2 bollar?
Det skulle i min mening göra de första bollsporter betydligt mer intressanta. Snacka om taktik...
Kommentar överflödig:
https://en.wikipedia.org/wiki/Two-ball" onclick="window.open(this.href);return false;
Lät ju klart mindre kul är regelrätt basketmatch med 2 bollar I spel samtidigt, med avblåsningar som endast gäller ena bollen men inte andra.The basic idea is that everyone stands in a circle. Two baseballs are tossed between the players. Each player gets three outs