rokker skrev:Ok, jag tar med mig nått gammalt axelband å sätter på det, tar nån gammal låtlista å slänger ner det. Åsså flottar jag ner den så mycket jag kan.
Så till nästa fråga, är det någon som har tips på butiker i NY? eller någon idé om var jag skall börja leta. Mina resekamrater kommer nog inte vara så intresserade av att gå runt på musikaffärer, eller iaf inte att springa runt och leta efter dem =)
rokker skrev:Så till nästa fråga, är det någon som har tips på butiker i NY? eller någon idé om var jag skall börja leta. Mina resekamrater kommer nog inte vara så intresserade av att gå runt på musikaffärer, eller iaf inte att springa runt och leta efter dem =)
Några tips?
48:e gatan är klassikern. Sam Ash har väl köpt upp det mesta där men det kan vara bra ändå.
rokker skrev:damit, ser ut som man måste jobba lite övertid innan man drar iväg
Tackar å niger!
gör så...brukar inte tjejer niga och killar bocka? kanske är vilket som...
sant så sant. men de sitter kvar sen jag gick musiklinjen och var ute och lussade för tanter och farbröder. Alla skulle niga, tanterna fnissade å tyckte vi va sååååå busiga. Man får ju bejaka sin kvinnliga sida, skägget gör ju ändå så att ingen tar fel