Men inte lika fokuserad.Per skrev:Den förra bilden var mera vilsam för ögonen, tyckte jag.
Eller...

Men inte lika fokuserad.Per skrev:Den förra bilden var mera vilsam för ögonen, tyckte jag.
Nu är jag en ung och oskyldig djäkne som inte förstår vad slag av burk B&S snaskar ur. Bortsett från att det är en plåtburk förstås.Per skrev: ...den burk B&S snaskar ur istället för heinzburken.
Per skrev:Google är din vän! Sök på "Oskars" och en mycket speciell sorts liten sill. Långlagrad.
Jag tror att du skojar med mig! Om det är en variant på Den Röda Vargen har jag haft en viss kontakt med denna, som biologiskt krigsmaterial betraktade, vara. En kärvänlig gråhund introducerade mig till ööhh, blööh, urrrgh, ja varan då. Hade inte hundens husse kommit till platsen i Grefvens tid hade jag skjutit hundjäveln på stället, mitt på gårdsplanen medelst min fina helstockade sexåenhalva! So Help Me God!Per skrev: Och JA, det ÄR gott!
Isländsk surhaj?fieldflower skrev:Du får nog gräva högre upp än så...
Man behöver inte gräva runt Island.AlbinH skrev:Isländsk surhaj?fieldflower skrev:Du får nog gräva högre upp än så...![]()
/Hugo. Not.
Sa ju det, att det är ösa som gäller.Per skrev:Gräva...![]()
Hmm...
Säg till, om ni behöver hjälp!![]()
[youtube][/youtube]
Nja, det underliga är att jag inte saknar trumpeten.Per skrev:Det kan du väl inte göra nu. Nu saknar du ju trumpet.
Axelfett?Per skrev:Nu förstår jag varför du hade problem med att spela trumpet.
Nu ska jag f ö olja in trumpeten efter badet. Det gäller att ta hand om sina spelkompisar.