Jo jag tackar jag.

Ah, fel olja.Per skrev:Det stod "Slide oil" på en av flaskorna. Jag vet inte riktigt hur det ska översättas.
Circle K, as far as I know.Per skrev: (Dessutom borde den väl varit märkt "Statoil" då.)
Med 2 eller 4 flaggor. Absolut inte 3.AlbinH skrev:Circle K, as far as I know.Per skrev: (Dessutom borde den väl varit märkt "Statoil" då.)
Nja, man måste ta hänsyn till växelkursen.fieldflower skrev: Med 2 eller 4 flaggor. Absolut inte 3.
Påminner om Magnus och Brasse. Hon stod ensam vid busshållplatsen klockan 5 eller 7.
Det skulle varit både väldigt märkligt och väldigt förutseende, om just denna flaska varit märkt "Circle K", eftersom jag köpte den för säkert tio år sedan. Den har sedan (utom vid användande) stått säkert förvarad i mitt skåp undangömd för eventuella kringstrykande, norska marknadsförare, som kunde umgåtts med illasinnade planer på att märka om den.AlbinH skrev:Circle K, as far as I know.Per skrev: (Dessutom borde den väl varit märkt "Statoil" då.)
Mer Magnus och Brasse ordineras!Per skrev:Inte de i Jericho, de rasade.
Och den i Berlin föll.
Jag har aldrig hört att de krattade.
Inte enligt M&B.Body&Soul skrev:Det där är ett läsfel. Det ska vara Murarna skrattade. Detta när Jerikos trumpeter kom i bruk.
Beror på hur bra muraren är på att mura, om denne måhända murar som en...Per skrev:Att kratta kan inte vara gängse bruk för murarna, s k murbruk.
Nja, ordet jag är ute efter utesluter en mur som blir stående i hundratals år.Per skrev:Som de som murade Salomos tempel, då? Resterna heter ju fortfarande Klagomuren.
Murken?fieldflower skrev: Nja, ordet jag är ute efter utesluter en mur som blir stående i hundratals år.
Då är vi tillbaka på Berlinmuren, då?fieldflower skrev: Nja, ordet jag är ute efter utesluter en mur som blir stående i hundratals år.
Missbrukfieldflower skrev:Nja, ordet jag är ute efter utesluter en mur som blir stående i hundratals år.
BruksmissBody&Soul skrev:Missbrukfieldflower skrev:Nja, ordet jag är ute efter utesluter en mur som blir stående i hundratals år.
...kratta så står inte muren längefieldflower skrev:Beror på hur bra muraren är på att mura, om denne måhända murar som en...Per skrev:Att kratta kan inte vara gängse bruk för murarna, s k murbruk.