Skickas från min valkiga näve
Ok, då biter vi ihop och satsar på 100 000 härnäst!John_D skrev:Ja men enligt tapatalk så är det nu med detta inlägg 10002 inlägg i tråden
Skickas från min valkiga näve
Kan vara svårt att urskilja vem av alla det egentligen är.Per skrev:Hörde jag hundra tusen?
Första,
andra,
tredje.
Såld för hundra tusen till herrn med basen.
Japp, jag är ett flertal herrar. De flesta har basar.Per skrev:Ett flertal herrar med basar?
Ingen bild, ingen kost.AlbinH skrev:ifall " kan många konster" är ledigt kan jag ta det.
Om det finns kvar alltså, och inte väger för mycket. Annars ställer jag mig i kö.
fieldflower skrev:Ingen bild, ingen kost.AlbinH skrev:ifall " kan många konster" är ledigt kan jag ta det.
Om det finns kvar alltså, och inte väger för mycket. Annars ställer jag mig i kö.
Denna svan har jag sett till leda...Body&Soul skrev:Mamma... jag VILL ha stekt svan!
En kost, flera...Per skrev:fieldflower skrev:Ingen bild, ingen kost.AlbinH skrev:ifall " kan många konster" är ledigt kan jag ta det.
Sorry, kunde inte låta bli.
Poester skrev:Sålänge kostnaden är hållbar, eller kanske rent av prisvärd, så är jag inte intresserad!
How do you know!Poester skrev:I was a member once, but I forgot to remember!
vilket?fieldflower skrev:How do you know!Poester skrev:I was a member once, but I forgot to remember!
Re.Poester skrev:vilket?fieldflower skrev:How do you know!Poester skrev:I was a member once, but I forgot to remember!
Så du tycker att vänstern är lite ljusare än övriga..? Men bara lite.Poester skrev:Tycker inte denna bilden säger någonting alls!
Skickat från min iPhone med Tapatalk