blackparkas skrev:Guilden var ju helläcker!!!
Dock för dyr för min plånbok...
Instämmer.
Har haft en B301:a och den var mullig.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Punkster skrev:Den där kroppen kanske man ska buda hem... Verkar ju redan va fräst för en mud...
Du bjöd precis över mig din rackare...
Men jag släpper den. Den såg rätt risig ut...
Du får sälja den till mig på PrataBas-träffen i Örebro...blir ju SWAP där ryktas det om.
Punkster skrev:Den där kroppen kanske man ska buda hem... Verkar ju redan va fräst för en mud...
Du får sälja den till mig på PrataBas-träffen i Örebro...blir ju SWAP där ryktas det om. [/quote]
undrar om den där kroppen kan ha tillhört en sån där Harley Benton som kan skådas i Harley Bentontråden? Tycker både mickfräsningen, ratt-å-switchhålen och stallposthålen verkar vara lika.
8 feb 23:58
ALDRIG FÅR MAN VARA RIKTIGT GLAD!! DET VISADE SIG VARA
EN BAS SOM EV. HAR SÅLTS I EN HAGSTRÖMSAFFÄR OCH DE
SOM HAR LAGT BUD FRAM TILL DEN 8/2 kl 24.00 BEHÖVER SJÄLVKLART INTE STÅ FÖR DEM. MEN DET ÄR FORTFARANDE
EN UNDERBAR BAS, SÅ BJUD PÅ.
UNDRAR NI NÅGOT SÅ MAILA GÄRNA."
GrafZeppelin skrev:"Tillagt i objektsbeskrivningen
8 feb 23:58
ALDRIG FÅR MAN VARA RIKTIGT GLAD!! DET VISADE SIG VARA
EN BAS SOM EV. HAR SÅLTS I EN HAGSTRÖMSAFFÄR OCH DE
SOM HAR LAGT BUD FRAM TILL DEN 8/2 kl 24.00 BEHÖVER SJÄLVKLART INTE STÅ FÖR DEM. MEN DET ÄR FORTFARANDE
EN UNDERBAR BAS, SÅ BJUD PÅ.
UNDRAR NI NÅGOT SÅ MAILA GÄRNA."
exakt. det var väl inte så förvånande. den heter ju Metro som är nåt gammalt hobbex-aktigt märke (fast det kan jag förstå att inte alla har koll på), men inte skulle väl hagström sätta dit hagströmloggan med en klisterlapp på baksidan av huvudet.
Du får sälja den till mig på PrataBas-träffen i Örebro...blir ju SWAP där ryktas det om.
undrar om den där kroppen kan ha tillhört en sån där Harley Benton som kan skådas i Harley Bentontråden? Tycker både mickfräsningen, ratt-å-switchhålen och stallposthålen verkar vara lika.
[/quote]
Ser faktiskt så ut nu när du säger det.
Jag kikade på min och mycket riktigt sitter hålen på exakt samma ställen.
[quote="Randy "SilverBack&"]Ser faktiskt så ut nu när du säger det.
Jag kikade på min och mycket riktigt sitter hålen på exakt samma ställen.[/quote]
är din limmad hals då?