Menar ni att jag har haft fel hela tiden??

Du har bara helt missuppfattat syftet med denna tråden.AlbinH skrev:Jag gillar att vara först!![]()
fieldflower skrev:Du har bara helt missuppfattat syftet med denna tråden.AlbinH skrev:Jag gillar att vara först!![]()
DET var bisarrt...AlbinH skrev:Jag sitter förresten just i detta nu och käkar lite havarti.![]()
![]()
Det är väl både bra Nyttigt och Njutningsfullt?![]()
My World Is Rocking!
Då har vi olika tröskel för det bisarra...Body&Soul skrev:DET var bisarrt...AlbinH skrev:Jag sitter förresten just i detta nu och käkar lite havarti.![]()
![]()
My World Is Rocking!
Vitlöksbaguette plus 2,8 mariestad = kvällsmat! Livet som småbarnsförälder är fan inte dumt ibland!fieldflower skrev:Då har vi olika tröskel för det bisarra...Body&Soul skrev:DET var bisarrt...AlbinH skrev:Jag sitter förresten just i detta nu och käkar lite havarti.![]()
![]()
My World Is Rocking!
Inte alls, min käre Watson!Body&Soul skrev:DET var bisarrt...AlbinH skrev:Jag sitter förresten just i detta nu och käkar lite havarti.![]()
![]()
My World Is Rocking!
Enär havartin tagit slut (se ovan) har jag nyss våldfört mig på en liten konservburk fylld med makrill i tomatsås. Och jag är inte ens förälder!Poester skrev: Vitlöksbaguette plus 2,8 mariestad = kvällsmat! Livet som småbarnsförälder är fan inte dumt ibland!
..........
Inte illa.Poester skrev:Vitlöksbaguette plus 2,8 mariestad = kvällsmat! Livet som småbarnsförälder är fan inte dumt ibland!fieldflower skrev:Då har vi olika tröskel för det bisarra...Body&Soul skrev:DET var bisarrt...AlbinH skrev:Jag sitter förresten just i detta nu och käkar lite havarti.![]()
![]()
My World Is Rocking!
..........
Cheezy?fieldflower skrev: Här blir det toast ikväll.
Japp, kvibille gräddädel, rödlök och entrecote blir det mellan brödskivorna.AlbinH skrev:Cheezy?fieldflower skrev: Här blir det toast ikväll.![]()
![]()
![]()
Ja att ta av sydvästen låter väl ok. Åtminstone så länge man inte avtäcker sydfrukterna. Men de kanske döljs av Nordosten? Vi får fråga Albin som är Ost-vetare.Per skrev:Men avtagande av sydväst kan väl godkännas tillsammans med vilken som, om regnet skulle upphöra?
Det gör de säkert. Åtminstone så länge man inte får en sydvästmonsun igen och driver i land vid Camarin på Malabar.Body&Soul skrev: Ja att ta av sydvästen låter väl ok. Åtminstone så länge man inte avtäcker sydfrukterna. Men de kanske döljs av Nordosten?
Jaså, han är osteopat?Body&Soul skrev: Vi får fråga Albin som är Ost-vetare
Hade han jobbat som brevbärare hade han varit postop.Per skrev:Jaså, han är osteopat?