Det händer väl det också.AlbinH skrev:
Himla tur att det inte är recidiv!

Fast sällan med ricinolja.
Det händer väl det också.AlbinH skrev:
Himla tur att det inte är recidiv!
Är inte det ett sånt däringa perogativ?fieldflower skrev:Fast kanske hellre det än radiativ.
Det vore dock coolt på scen! Som en ständig pannlampa.fieldflower skrev:Fast kanske hellre det än radiativ.
Gloria?Cuba skrev:Det vore dock coolt på scen! Som en ständig pannlampa.fieldflower skrev:Fast kanske hellre det än radiativ.
AlbinH skrev:Gloria?Cuba skrev:Det vore dock coolt på scen! Som en ständig pannlampa.fieldflower skrev:Fast kanske hellre det än radiativ.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K6srcWeDh_o[/youtube]
Braille!! Allons enfants...Per skrev:Tackar!
I morse lät jag som Lee Marvin.
Söndagen är en helt annan (och försumbar) sak.
Vad har Alfons elefant med blindskrift att göra?AlbinH skrev:Braille!! Allons enfants...Per skrev:Tackar!
Söndagen är en helt annan (och försumbar) sak.![]()
![]()
![]()
Hörru fältis! Du måste ha ett öppnare sinne för Livets märkvärdigheter!fieldflower skrev:Vad har Alfons elefant med blindskrift att göra?AlbinH skrev:Braille!! Allons enfants...Per skrev:Tackar!
![]()
![]()
Snart äre öldags!
Öl öppnar mitt sinne. Tillfälligt.AlbinH skrev:Hörru fältis! Du måste ha ett öppnare sinne för Livets märkvärdigheter!fieldflower skrev:Vad har Alfons elefant med blindskrift att göra?AlbinH skrev:Braille!! Allons enfants...Per skrev:Tackar!
![]()
![]()
Snart äre öldags!![]()
Lee M är (var?) jänkare å hans land hade knappast existerat utan hjälp av frassarna och deras revolution! För att inte ens tala om den franska Frihetsgudinnan som bevakar gränsen så att inga utlänningar kommer in.![]()
En passant, Monsieur Braille var frasse...![]()
Öl är nyttigt!
Öl gör Varrlden vackrare! (nytt Jungelordspråck)fieldflower skrev: Öl öppnar mitt sinne. Tillfälligt.