Ingen vann??Per skrev:Finromen är säkert finstämd, men i övrigt undrar man ibland om det är medhörningen eller Auto tune det är fel på.
Jag kör nyköpt dvd m George Michael, "Live in London". Han sjunger för jäävla bra!!
Ingen vann??Per skrev:Finromen är säkert finstämd, men i övrigt undrar man ibland om det är medhörningen eller Auto tune det är fel på.
Medhörningen är min gissning.Per skrev:Finromen är säkert finstämd, men i övrigt undrar man ibland om det är medhörningen eller Auto tune det är fel på.
Håller faktiskt med trots att jag inte är så antikverad. Än.Per skrev:Ingen aning. Ser efter vem som vann gör jag bara, när det är final.
Jag är så gammal, att jag fortfarande tycker att det var bättre med svensk uttagning en lördag och tävling en lördag. Och Anders Berglund ska leda orkestern.
Det har han behövt länge, men de brukar vara rackarns galanta.AlbinH skrev:OT behöver ju två sköterskor med sig på scenen!
klart som fläskasvärar att vi vill se bilder!fieldflower skrev:Första diramat helt klart! Kan slänga in en bild imorrn om det blir fotoläge då.
Modell 2 (bil) klar, men dioramat ska ju byggas också. Och måla fler gubbar.
Modell 3 (motorcykel) typ klar, och ska inte få nåt diorama så snart klar också.
Trodde aldrig jag skulle bygga klart nåt...
"Vibes of Simon Spies"...Per skrev:Det har han behövt länge, men de brukar vara rackarns galanta.AlbinH skrev:OT behöver ju två sköterskor med sig på scenen!
Jajjemen, Dicker Max hette den.AlbinH skrev:klart som fläskasvärar att vi vill se bilder!fieldflower skrev:Första diramat helt klart! Kan slänga in en bild imorrn om det blir fotoläge då.
Modell 2 (bil) klar, men dioramat ska ju byggas också. Och måla fler gubbar.
Modell 3 (motorcykel) typ klar, och ska inte få nåt diorama så snart klar också.
Trodde aldrig jag skulle bygga klart nåt...
Jag vill minnas att du har byggt ett diorama med ett tyskt ww2 bandfordon som inte var en vanlig tanks, typ Panter eller så. Vad hette fordonet, jag vet inte hur jag skall söka.
Och är det lång kö finns det 4 extra magasin i lådan på andra sidan. (Jo, det gör det faktiskt, men de är inte färdigmålade än så lådan får vara stängd.)Per skrev:![]()
![]()
Mycket vackert!
Det där strategiskt placerade hölstret (med innehåll) måste vara bra vid köbildning och liknande.
Inte säker men tror det stod något om att Max reparerats av Krupp.Per skrev:Inte släkt med den likaledes korpulenta (men äldre) Bertha, väl?
Gaffa runt hela setet och lyft med det så får trummisen packa upp själv.Per skrev:Sådär, nu är kvällens årsmötesprotokoll färdigskrivet. Sängen! (Imorgon är det gig och jag kommer att få packa trummorna också.)
Lysande idé! Just nu har jag packat mitt skit och sitter och väntar på besked, om jag ska packa vidare eller inte. Jag gör som i lumpen: Tar en tupplur medan jag inväntar order.fieldflower skrev:Gaffa runt hela setet och lyft med det så får trummisen packa upp själv.Per skrev:Sådär, nu är kvällens årsmötesprotokoll färdigskrivet. Sängen! (Imorgon är det gig och jag kommer att få packa trummorna också.)
Då blir det nån annans ansvar att packa trummorna nästa gång.