Och klipper hål i dem och gör alldeles för stora hattar.Per skrev:Jo, de trasslar väl ändå bara in sig i lakanen.
Inga som helst "bedside manners".
Och klipper hål i dem och gör alldeles för stora hattar.Per skrev:Jo, de trasslar väl ändå bara in sig i lakanen.
F..KBody&Soul skrev:UC?
JA! På ett bra sätt.Per skrev:Och nu är vi tillbaka igen. Är vi skadade?
Bygga stompbox?Per skrev:Borde kunna funka bra ihop med min nya (gamla) tvättbräda. Hur fasen ska man kunna spela båda på samma gång?
Nja... Jag skulle nog bli lam i benen, om jag körde borstar och fingerborgar skulle troligen A passa dåligt på fötterna och B se lite kinky ut.fieldflower skrev:Bygga stompbox?Per skrev:Borde kunna funka bra ihop med min nya (gamla) tvättbräda. Hur fasen ska man kunna spela båda på samma gång?
Nu var väl stompbox ett alternativt förslag till tvättbräda.Per skrev:Nja... Jag skulle nog bli lam i benen, om jag körde borstar och fingerborgar skulle troligen A passa dåligt på fötterna och B se lite kinky ut.fieldflower skrev:Bygga stompbox?Per skrev:Borde kunna funka bra ihop med min nya (gamla) tvättbräda. Hur fasen ska man kunna spela båda på samma gång?
Varför skrev han den egentligen?Per skrev:Bra konsert ikväll igen. Prokofjevs sjätte.
Support your lokal symphony orchestra!
Det enkla svaret är: För att det inte skulle bli oordning, när han hade skrivit femman och skulle komma att skriva sjuan.AlbinH skrev:Varför skrev han den egentligen?Per skrev:Bra konsert ikväll igen. Prokofjevs sjätte.
Support your lokal symphony orchestra!
Du är allt bra snäll du!fieldflower skrev: I övermorrn hoppas jag nya katten överlever att flytta hem till oss.
Jag trodde att Stalin var musikalisk?Per skrev:
Det mera djuplodande är: Som en klagosång över andra världskriget och stalinväldet.
Jo, men mtp vad kisse kostar är jag även ekonomiskt lagd att hoppas på lång samvaro med nya familjemedlemmen.AlbinH skrev:Du är allt bra snäll du!fieldflower skrev: I övermorrn hoppas jag nya katten överlever att flytta hem till oss.![]()
A: Lycka till! God natt!fieldflower skrev:Inatt hoppas jag få sova.
Imorrn hoppas jag överleva kattutställning.
I övermorrn hoppas jag nya katten överlever att flytta hem till oss.
1: Fick sova.Per skrev:A: Lycka till! God natt!fieldflower skrev:Inatt hoppas jag få sova.
Imorrn hoppas jag överleva kattutställning.
I övermorrn hoppas jag nya katten överlever att flytta hem till oss.
B: Are you a man or a mouse?
C: You dawg, you!