----
Hej allesammans!
Det är så att jag försöker ge min Sandberg ett nytt hem. Lade upp en annons på blocket igår kväll 06/4-17 och kände redan idag att priset kanske var lite högt, ett par tusen i 'affektionstillägg'

Kopierar min annons rakt av och slänger upp den här på pratabas. Istället för 12000 som jag ber om via blocket tänker jag att ni från pratabas kan få den för 10000 rakt upp och ned. Motivering: 15795:- ny ur butik, har mest av allt stått och samlat tid, en bit över halva nypriset kan jag tycka är rättvist.
Finns i Upplands-Väsby att provspela, skicka ett pm, smsa eller ring.

En gång tänkte jag bli världsberömd mega-basist, men insåg ganska snart efter jag köpt mig en fantastisk elbas att tid och verklig ambition inte fanns där.
Säljer nu tillslut min dyrgrip som mest av allt fått stå i garderoben.
Modell per enligt titeln på annonsen. Det finns 50 exemplar på planeten, här är nummer 23 som indikerat av certifikatet och serienumret.
- Aktiv/passiv via pull-pot.
- Diskant/bas-kontroller.
- Series/parallel-switch.
- Delanomickar.
- 25 band (25 års jubileum och allt) med inlägg som lyder "25th anniversery".
- Blästrad "Black oil" finish.
- 8 stabila bultar som håller halsen.
- Switch för att slå på grönt LED-ljus i form av Sandbergs fyra prickar som syns på bild (släckt) vid övre hornet ovanför halsen.
Kalasbas för den som vill köpa sig kvalitet och spelglädje för många år frammåt. Oerhört trevlig att spela på, önskar jag kunde behålla den men säljer den till någon mer ambitiös basist. I priset ingår ett 'stabilt' soft case från Sandberg och certifikatet.
Kostade mig 16000:- ny. Betalning via Swish eller kontant.
Har en Ampeg Micro SVT stack, 200w solid state, som du är välkommen att testa den genom. Finnes i Upplands-Väsby.
Ring eller smsa, långa frågeställningar tar vi verbalt tack.