Okänd kropp av semihollow MDF, parad med en Williams-hals och diverse delar som låg och skräpade i verkstan.
Okej halsböj och lagom låg stränghöjd. Fullt spelbar bas, bara billiga delar!
900:- inkl frakt vid snabb affär.
....observera att den levereras med fyra strängar!
Senast redigerad av Lestrange den fre 12 maj 2017, 01:49, redigerad totalt 1 gånger.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Åh, jag har inte varit borta, bara mindre aktiv på forumet. Allt sker ju på fejsbuck nuförtiden!
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
mikeduderocker skrev:Är sugen på en bandad pbas iofs. Byte mot nån pedal kanske eller två?
Skickat från min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Helst pengar, men berätta vad du har för pedaler eller annat skoj. Man vet ju aldrig vad man behöver!
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Jag har bland annat en Swollen Pickle och en Rat clone av märket Eno. (Mini pedal).
Har även en Artec wah wha med switch för basläge samt en Vix tonelab ST för obas [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Skickat från min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
\\\May the subsonic force be with you///
--- - - ---- >
Jazzbas (bandlös ESP hals, Mighty Mite kropp i ek)
Epiphone EB-0 (Artec Hot Mudbucker),
Kasuga EB-3 (1972), Trace Elliot V-Type samt Hagström 210 rigg.
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South