Köpte denna för att jag var nyfiken. Än så länge så är jag inte imponerad. Men måste testa att spela in med den och hur den funkar i mixen
Det är inte en värstigpedal på något sätt, den sätter en ton som jag gillar, men har man en bra rörstack tillgänglig så tillför den inte så mycketRolleHarris skrev: . Än så länge så är jag inte imponerad. Men måste testa att spela in med den och hur den funkar i mixen
Nej, den kan jag inte sälja. Den låter ju jättebra!theLopp skrev:Cool!
Säg gärna till när du vill sälja OmniCaben;)
Hur gillar du iconoclast jämfört med Omnicabsim'en?[/quote]lekamen skrev:Nej, den kan jag inte sälja. Den låter ju jättebra!theLopp skrev:Cool!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
DEN är man ju nyfiken på! Hur den står sig mot finmuffar som Wren and Cuff och Russian pickle.Nordrack skrev:Har beställt en Green Russian Big Muff
https://youtu.be/-RsMgszKBKo" onclick="window.open(this.href);return false;
Jag har det lite stressigt just nu, är på semester!theLopp skrev:Hur gillar du iconoclast jämfört med Omnicabsim'en?lekamen skrev:Nej, den kan jag inte sälja. Den låter ju jättebra!theLopp skrev:Cool!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det där lät ju väldigt intressant!!:) Är själv lite i valet och kvalet:) Väntar med spänning...lekamen skrev:Ska ta och fördjupa mig lite mer när jag kommer hem och då även jämföra mot OmniCabSim och Two Notes C.A.B
Så.....hur låter den då?
Den låter riktigt bra!!! Tycker mer om denna än vanliga bass muffen. Men tyvärr så fick dem kliva lite åt sidan för tillfället när en i bandet slängde åt mig en DOD Carcosa fuzz som är lite mer grovkornig än muffen.