Vill bara flika in att SE K850i är den bästa telefonen jag haft. Ingen joystick som glappar och inga knappar med siffror på som skavs bort. Har sedan maj 2005 lyckats förbruka en 1 st K750i och 1 K800i. Den senare var klockren förutom joysticken men dden söp jag bort på arvikafestivalen i somras. 750:in har jag kvar men högtalaren och några knappar har slutat funka ibland. Det enda som finns på minuslistan på K850i är att linsskyddet till kameran sitter inkapslat så det kan fortfarande bli repor framför linsen.
Siemens menyer har jag aldrig fattat. Det finns 3-4 knappar som gör exakt samma sak i en stund men sen flyttar funktionen till en annan knapp i nästa fönster. Konstät!
jag kör på nån SonyEricsson walkman-lur. är kalasnöjd med den. allt är samlat i en pryl liksom, en kamera (halvdassig dock), schysst mp3-spelare med mycket utrymme och en telefon.
the_great_alfonzo skrev:När jag fick min mobil fick jag fel program till datorn, så jag har aldrig kunnat ladda in låtar eller nåt på den. Lite småfestligt tycker jag, när man köper mobil i butik, att få programmet till en annan modell! Surt samtidigt dock.
Man kanske kan gå tillbaka till butiken och reklamera?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman