Riktigt bra P-bas från 2001, välljudande och bra drag i mellanregister tack vare -62 RI micken. Strängad med fender Flats. D-Tuner monterad, kan säljas med eller utan. Original stämmis finns såklart kvar. Lite skavd som en player ska vara

Såld!

Va?!Grundström skrev:Har tre P basar plus en i delar, börjar bli lite mycket![]()
Så kan det vara. Allt passar ju inte allalatsson skrev:Får tyvärr tacka nej till den fantastiskt snygga basen. Jag har för små händer helt enkelt vilket är jättetråkigt
Jag lyckades se att detta iallafall är tredje gången den är till salu här vilket är lite roligt. Enligt mitt spionerande på internet tror jag att det är den som används här https://www.youtube.com/watch?v=V55_-nPGpw4" onclick="window.open(this.href);return false;
Har ju några som inte är P också. Hoppas det ursäktar till viss del. B-)Håcke skrev:Va?!Grundström skrev:Har tre P basar plus en i delar, börjar bli lite mycket![]()
3-4 stycken är väl ingenting.
Skärpning!
Ifall du håller på sådär så kanske det sprider sig och så får vi alla problem.
Tänk om min fru får höra det!?
Jamenjaja...Grundström skrev:Har ju några som inte är P också. Hoppas det ursäktar till viss del. B-)Håcke skrev:Va?!Grundström skrev:Har tre P basar plus en i delar, börjar bli lite mycket![]()
3-4 stycken är väl ingenting.
Skärpning!
Ifall du håller på sådär så kanske det sprider sig och så får vi alla problem.
Tänk om min fru får höra det!?
Tyvärr. Lite sugen på kontra, men inte för tillfället.Bassmaniac skrev:Byte mot kontra kanske...
JajamänPemo0101 skrev:Hej,
Jag är intresserad. Finns den kvar?