16000, finns i Malmö. Kan åka bussgods mot frakten.
Vet inte om det är min browser som är knäpp men för att se bilderna i rätt vinkel så högerklicka på dem och välj "Visa bild" (utifall ni har samma problem).

Ja, 70-talet verkar vara ett virrvarr av förvirring men är ganska säker på att det är en '78. Dels via förra ägaren som jag köpte den av här på PB (the watcher) och dels eftersom serienumren S9 + 5 siffror introducerades och främst förekommer under 1978 men även en liten bit in på 79 och sedan igen någon gång 1980. Har aldrig separerat halsen från kroppen på denna men kan dubbelkolla allt om det finns intresse för det.Ingemar Sundström skrev:Enligt serienummer så är det en -79:a. Precis så var det med en jag hade, (också svart med lönnhals), med serienummer som började med S7. Enligt experter en -77:a men enligt Fenderfabriken som jag hade kontakt med som sa att det var en-76:a. Är du säker på din sak? Jag tror dig i alla fall. För det stärker min sak.
Ingemar
Göre! Innan jag ångrar migAslan skrev:Otroligt fin bas!!!
Letade efter en sådan för några månader sen, men nu är det tyvärr försent.. Måste nog själv gräva lite djupare i plånboken;)
the watcher skrev:I was told it was a '78 when I bought it in the UK some years ago and never had any reason to doubt it.
Either way, this bass is incredible and whoever gets it next will not be disappointed.
Good luck with the sale man!
Tyvärr inte, försöker rensa bland instrumenten.motorman skrev:intresserad av byten/delbyten?